Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2779
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБашинська, Ірина Олександрівна-
dc.contributor.authorБашинская, Ирина Александровна-
dc.contributor.authorBashynska, Iryna-
dc.date.accessioned2017-05-23T02:52:35Z-
dc.date.available2017-05-23T02:52:35Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationБашинська, І. О. Моделі формування інтегрованих маркетингових комунікацій інноваційно-активних машинобудівних підприємств / І. О. Башинська // Економ. часопис. - 2012. – ХХI, № 11-12 (1). – С. 52-54.uk
dc.identifier.issn1728-6220-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2779-
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості функціонування інноваційно активних підприємств,що ведуть свою діяльність на промисловому ринку (на прикладі машинобудування). Проаналізовано декілька моделей формування інтегрованих маркетингових комунікацій та запропоновано власну, що враховує характерні особливості підприємств.en
dc.description.abstractThe author discussed the features of functioning of innovative enterprises that conduct business in the industrial market (on the example of machine engineer). Several models of forming of the integrated marketing communications were analyzed and author’s model is offered, which takes into account the characteristic features of the enterprises.en
dc.description.abstractВ статье рассмотрены особенности функционирования инновационно активных предприятий, которые ведут свою деятельность на промышленном рынке (на примере машиностроения). Проанализировано несколько моделей формирования интегрированных маркетинговых коммуникаций и предложена собственная, которая учитывает характерные особенности предприятий.en
dc.language.isouken
dc.publisherІн-т суспіл. трансформації, Ін-т регіон. досліджень Нац. акад. наук Україниen
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen
dc.subjectінноваційно-активнеen
dc.subjectінтегровані маркетингові комунікаціїen
dc.subjectпромислові підприємстваen
dc.subjectмашинобудівне підприємтвоen
dc.subjectинновационно активные предприятияen
dc.subjectмашиностроениеen
dc.subjectмодель интегрированных маркетинговых коммуникацийen
dc.subjectinnovatively active enterprisesen
dc.subjectmachine engineeringen
dc.subjectintegrated marketing communications modelen
dc.titleМоделі формування інтегрованих маркетингових комунікацій інноваційно-активних машинобудівних підприємствen
dc.title.alternativeModels of integrated marketing communications forming for innovatively active machine engineering enterprisesen
dc.title.alternativeМодели формирования интегрированных маркетинговых коммуникаций инновационно-активных машиностроительных предприятийen
dc.typeArticleen
opu.facultyІнститут бізнесу, економіки та інформаційних технологій-
opu.kafedraКафедра обліку, аналізу і аудиту-
opu.citation.journalЕкономічний часопис – ХХІ : Науковий журнал.en
opu.citation.firstpage52en
opu.citation.lastpage54en
opu.citation.issue№ 11-12(1).en
opu.staff.idi.a.bashinskaya@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Статті каф. ОАіА

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Bashynska_stat_06_52-54.pdf114.18 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.