Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2791
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБашинська, Ірина Олександрівна-
dc.contributor.authorBashynska, Iryna-
dc.contributor.authorБашинская, Ирина Александровна-
dc.date.accessioned2017-05-23T10:23:57Z-
dc.date.available2017-05-23T10:23:57Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationБашинська, І. О. Розвиток теорії інтегрованих маркетингових комунікацій та особливості їх формування в Україні / І. О. Башинська // Вісн. Східноєвроп. ун-ту економіки і менеджменту. Сер. : Економіка і менеджмент. – 2013. – Вип. 1(14). – С. 73-80.en
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2791-
dc.description.abstractУ статті розглянуто розвиток теорії інтегрованих маркетингових комунікацій, висвітлено причини появи ІМК, принципи їх формування та особливості для українських підприємств, виділено чотири основні зміни, що викликали ІМК.en
dc.language.isouken
dc.subjectособливості формування ІМК в Україніen
dc.subjectпринципи формування ІМКen
dc.subjectінтегровані маркетингові комунікаціїen
dc.titleРозвиток теорії інтегрованих маркетингових комунікацій та особливості їх формування в Україніen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра обліку, аналізу і аудиту-
opu.citation.journalВісник Східноєвропейського університету економіки і менеджменту. Серія : Економіка і менеджментen
opu.citation.firstpage73en
opu.citation.lastpage80en
opu.citation.issueВип. 1(14)en
opu.staff.idi.a.bashinskaya@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Статті каф. ОАіА

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Bashynska_stat_12_73-78.pdf458.04 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.