Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/3043
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorАверіхіна, Т. В.-
dc.contributor.authorЧебан, А. С.-
dc.date.accessioned2017-06-08T09:39:05Z-
dc.date.available2017-06-08T09:39:05Z-
dc.date.issued2017-05-
dc.identifier.citationЧебан, А. С. Формування рекламної стратегії підприємства при виході на зовнішній ринок / А. С. Чебан ; наук. керівник Т. В. Аверіхіна // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 52-ої наук. конф. молодих дослідників ОНПУ-магістрантів. - Одеса, 2017. - С. 12.uk
dc.identifier.urihttp://storage.library.opu.ua/online/conference/tez_52/6/6-6.pdf-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/3043-
dc.language.isouken
dc.publisherОдеса: ОНПУen
dc.titleФормування рекламної стратегії підприємства при виході на зовнішній ринокen
dc.typeConference proceedingsen
opu.kafedraКафедра менеджменту зовнішньоекономічної та інноваційної діяльностіuk
opu.citation.volume6en
opu.citation.firstpage12en
opu.citation.conferenceСучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережіen
opu.conference.dates22-24 мая 2017en
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 52-ої наукової конференції молодих дослідників ОНПУ-магістрантів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»
Матеріали конференцій, семінарів каф. ММІ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
6-6.pdf50.25 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.