Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/3414
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorАкименко, Н. В.-
dc.contributor.authorТарасюк, Д. В.-
dc.date.accessioned2017-06-20T13:58:34Z-
dc.date.available2017-06-20T13:58:34Z-
dc.date.issued2014-05-
dc.identifier.citationТарасюк, Д. В. Особливості рекламної кампанії підприємства при виході на зовнішній ринок (на прикладі НВПП «Славутич») / Д. В. Тарасюк ; наук. керівник Н. В. Акименко // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 49-ої наук. конф. молодих дослідників ОНПУ-магістрантів. - Одеса, 2014. - С. 14-15.uk
dc.identifier.urihttp://storage.library.opu.ua/online/conference/tez_49/6-4.pdf-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/3414-
dc.language.isouken
dc.publisherОдеса: ОНПУen
dc.titleОсобливості рекламної кампанії підприємства при виході на зовнішній ринок (на прикладі НВПП «Славутич»)en
dc.typeConference proceedingsen
opu.kafedraКафедра менеджменту зовнішньоекономічної та інноваційної діяльностіuk
opu.citation.volume6en
opu.citation.firstpage14en
opu.citation.lastpage15en
opu.citation.conferenceСучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережіen
opu.conference.dates22-26 мая 2014en
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 49-ої наукової конференції молодих дослідників ОНПУ-магістрантів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»"
Матеріали конференцій, семінарів каф. ММІ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
6-4.pdf57.61 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.