Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/4108
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОтрадська, Т. В.-
dc.contributor.authorГогунський, В. Д.-
dc.date.accessioned2017-07-28T08:13:03Z-
dc.date.available2017-07-28T08:13:03Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationОтрадська, Т. В. Розробка процесної моделі для оцінки якості функціонування навчальних закладів / Т. В. Отрадська, В. Д. Гогунський // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. – 2016. – № 3/3 (81). – С. 12–22.uk
dc.identifier.issn1729-3774-
dc.identifier.issn1729-4061-
dc.identifier.uri10.15587/1729-4061.2016.66562-
dc.identifier.urihttp://journals.uran.ua/eejet/article/view/66562-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/4108-
dc.description.abstractВідомі методи формування узагальнених показників якості діяльності освітніх закладів, як правило, передбачають усереднення багатьох параметрів. Такі технології не враховують різнорідність показників, які неможливо узагальнити єдиним показником. Параметрична формалізація освітньої системи на основі моделювання дозволяє перейти до багатофакторної оцінки якості, що створює умови для проактивного удосконалення та поліпшення діяльності освітніх закладівen
dc.description.abstractИзвестные методы формирования обобщенных показателей качества деятельности образовательных учреждений, как правило, предусматривают усреднение многих параметров. Такие технологии не учитывают разнородность показателей, которые невозможно представить единственным показателем. Параметрическая формализация образовательной системы на основе моделирования позволяет перейти к многофакторной оценке качества, что создает условия для проактивного совершенствования и улучшения деятельности образовательных учрежденийen
dc.language.isouken
dc.subjectосвітні закладиen
dc.subjectузагальнені показникиen
dc.subjectоцінка якостіen
dc.subjectпроактивне управлінняen
dc.subjectдекомпозиціяen
dc.subjectмоделюванняen
dc.subjectмоделированиеen
dc.subjectобобщенные показателиen
dc.subjectобразовательные заведенияen
dc.subjectоценка качестваen
dc.subjectпроактивное управлениеen
dc.subjectдекомпозицияen
dc.titleРОЗРОБКА ПРОЦЕСНОЇ МОДЕЛІ ДЛЯ ОЦІНКИ ЯКОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра управління системами безпеки життєдіяльностіuk
opu.citation.journalВост.-Европ. журн. передовых технологийen
opu.citation.firstpage12en
opu.citation.lastpage22en
opu.citation.issue№ 3/3 (81)en
opu.staff.idgogunsky@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Статті каф. УСБЖД

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
66562-157899-2-PB.pdfРОЗРОБКА ПРОЦЕСНОЇ МОДЕЛІ ДЛЯ ОЦІНКИ ЯКОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ608.11 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.