Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/4108
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Отрадська, Т. В. | - |
dc.contributor.author | Гогунський, В. Д. | - |
dc.date.accessioned | 2017-07-28T08:13:03Z | - |
dc.date.available | 2017-07-28T08:13:03Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Отрадська, Т. В. Розробка процесної моделі для оцінки якості функціонування навчальних закладів / Т. В. Отрадська, В. Д. Гогунський // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. – 2016. – № 3/3 (81). – С. 12–22. | uk |
dc.identifier.issn | 1729-3774 | - |
dc.identifier.issn | 1729-4061 | - |
dc.identifier.uri | 10.15587/1729-4061.2016.66562 | - |
dc.identifier.uri | http://journals.uran.ua/eejet/article/view/66562 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/4108 | - |
dc.description.abstract | Відомі методи формування узагальнених показників якості діяльності освітніх закладів, як правило, передбачають усереднення багатьох параметрів. Такі технології не враховують різнорідність показників, які неможливо узагальнити єдиним показником. Параметрична формалізація освітньої системи на основі моделювання дозволяє перейти до багатофакторної оцінки якості, що створює умови для проактивного удосконалення та поліпшення діяльності освітніх закладів | en |
dc.description.abstract | Известные методы формирования обобщенных показателей качества деятельности образовательных учреждений, как правило, предусматривают усреднение многих параметров. Такие технологии не учитывают разнородность показателей, которые невозможно представить единственным показателем. Параметрическая формализация образовательной системы на основе моделирования позволяет перейти к многофакторной оценке качества, что создает условия для проактивного совершенствования и улучшения деятельности образовательных учреждений | en |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | освітні заклади | en |
dc.subject | узагальнені показники | en |
dc.subject | оцінка якості | en |
dc.subject | проактивне управління | en |
dc.subject | декомпозиція | en |
dc.subject | моделювання | en |
dc.subject | моделирование | en |
dc.subject | обобщенные показатели | en |
dc.subject | образовательные заведения | en |
dc.subject | оценка качества | en |
dc.subject | проактивное управление | en |
dc.subject | декомпозиция | en |
dc.title | РОЗРОБКА ПРОЦЕСНОЇ МОДЕЛІ ДЛЯ ОЦІНКИ ЯКОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ | en |
dc.type | Article | en |
opu.kafedra | Кафедра управління системами безпеки життєдіяльності | uk |
opu.citation.journal | Вост.-Европ. журн. передовых технологий | en |
opu.citation.firstpage | 12 | en |
opu.citation.lastpage | 22 | en |
opu.citation.issue | № 3/3 (81) | en |
opu.staff.id | gogunsky@opu.ua | en |
Располагается в коллекциях: | Статті каф. УСБЖД |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
66562-157899-2-PB.pdf | РОЗРОБКА ПРОЦЕСНОЇ МОДЕЛІ ДЛЯ ОЦІНКИ ЯКОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ | 608.11 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.