Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 19.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017Напрями та тенденції інтернет – маркетингових дослідженьЯшкіна, Оксана Іванівна; Влах, Лариса Петрівна; Бороган, Христина Анатоліївна; Yashkina, Oksana; Яшкина, Оксана Ивановна; Vlakh, Larysa; Влах, Лариса Петровна; Borohan, Khrystyna; Бороган, Кристина Анатольевна
2017Матриця визначення необхідності використання логистичного аутсорсингуЧукурна, Олена Павлівна; Буряк, Алла Олександрівна; Дікусар, М. В.; Chukurna, Olena; Чукурная, Елена Павловна; Buriak. Alla; Свекла, Алла Александровна; Dikusar, М.; Дикусар, М. В.
2017Сучасні методи управління в сфері агрофранчайзингуЧукурна, Олена Павлівна; Поліщук, Надія Юріївна; Бурдикіна, Марія Михайлівна; Chukurna, Olena; Чукурная, Елена Павловна; Polishchuk, Nadiia; Полищук, Надежда Юрьевна; Burdykina, Mariia; Бурдыкина, Мария Михайловна
2017Сучасні методи просування продукції промислових підприємств в ІнтернетіЧукурна, Олена Павлівна; Райнова, Оксана Василівна; Березянська, Вікторія Андріївна; Chukurna, Olena; Чукурная, Елена Павловна; Rainova, Oksana; Райнова, Оксана Васильевна; Berezianska, Viktoriia; Березанская, Виктория Андреевна
2017Конкурентний аналіз пдприємств машинобудуванняЧукурна, Олена Павлівна; Chukurna, Olena; Чукурная, Елена Павловна
2017Оцінка потенціалу АТ «Оболонь»Мельник, Анатолій Володимирович; Melnyk, Anatolii; Мельник, Анатолий Владимирович
2017Сегментування онлайн спільнотОкландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Тетяна Олегівна; Окландер, Михаил Анатольевич; Oklander, Mykhailo; Oklander, Tetyana; Окландер, Татьяна Олеговна
2017Маркетингові дослідження інновацій та підприємницькі ризикиОкландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Тетяна Олегівна; Яшкіна, Оксана Іванівна; Педько, Ірина Анатолійовна; Oklander, Mykhailo; Окландер, Михаил Анатольевич; Oklander, Tetyana; Окландер, Татьяна Олеговна; Yashkina, Oksana; Яшкина, Оксана Ивановна; Pedko, Iryna; Педько, Ирина Анатольевна
2017Маркетингові дослідження відношення споживачів до нової продукціїМаковецька, Діана Олександрівна; Makovetska, Diana; Маковецкая, Диана Александровна
2017Цифровий маркетинг - модель маркетингу ХХІ сторіччя: [монографія]Окландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Тетяна Олегівна; Яшкіна, Оксана Іванівна