Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-8 из 8.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
Апр-2015Marketing research based on the use of information and communication technologiesOklander, Tetyana; Окландер, Тетяна Олегівна
2017The mechanism of formation innovations marketing potential: monographOklander, Mykhailo; Oklander, Tatyana; Yashkina, Oksana; Окландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Михаил Анатольевич; Окландер, Тетяна Олегівна; Окландер, Татьяна Олеговна; Яшкіна, Оксана Іванівна; Яшкина, Оксана Ивановна
Мар-2018Особливості застосування методів аналізу функціональних і стохастичних взаємозв’язків у кабінетних маркетингових дослідженняхСеменова, Катерина Данилівна; Семенова, Екатерина Даниловна; Semenova, Kateryna
2015Маркетингова діяльність промислових підприємств в ІнтернетОкландер, Тетяна Олегівна; Литвинюк, Віталій Ігорович; Окландер, Татьяна Олеговна; Литвинюк, Виталий Игоревич; Oklander, Tetyana; Lytvyniuk, Vitalii
Мар-2018Тенденції маркетингових досліджень: онлайн панелі та онлайн спільнотиОкландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Тетяна Олегівна; Яшкіна, Оксана Іванівна; Окландер, Михаил Анатольевич; Окландер, Татьяна Олеговна; Яшкина, Оксана Ивановна; Oklander, Mykhaylo; Oklander, Tetyana; Yashkina, Oksana
2018Marketing research of the market of technologies of virtual and additional reality in UkraineЯшкiна, Оксана Iванівна; Яшкина, Оксана Ивановна; Yashkina, Oksana; Одіноков, Роман Дмитрович; Одиноков, Роман Дмитриевич; Odinokov, Roman
2022Основи маркетингових дослідженьПрисяжнікова, Катерина Сергіївна; Prysyazhnikova, Kateryna; Конак, Євгенія Іванівна; Konak, Eugenia
2018Marketing research prospects for the development of unmanned vehicles in UkraineРадкевич, Лариса Альбертівна; Радкевич, Лариса Альбертовна; Radkevych, Larysa