Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/4434
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКовтуненко, Ксенія Валеріївна-
dc.contributor.authorКовалик, Оксана Анатоліївна-
dc.contributor.authorKovtunenko, Kseniia-
dc.contributor.authorKovalyk, Oksana-
dc.contributor.authorКовтуненко, Ксения Валерьевна-
dc.contributor.authorКовалик, Оксана Анатольевна-
dc.date.accessioned2017-08-16T08:12:39Z-
dc.date.available2017-08-16T08:12:39Z-
dc.date.issued2017-04-
dc.identifier.citationКовтуненко, К. В. Управління дебіторською заборгованістю як інструмент зменшення фінансових ризиків на малих підприємствах / К. В. Ковтуненко, О. А. Ковалик // Екон. журн. Одес. політехн. ун-ту. – 2017. – № 1 (1). – С. 52-57.uk
dc.identifier.issn2521-6384 (online)-
dc.identifier.issn2521-103X (print)-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/4434-
dc.description.abstractThe article presents the algorithm for managing accounts receivable, examines its individual stages, defines the general ways of analysis of the small company's clients. The focus is on the four stages of managing the formation of receivables and it is recommended that the credit requirements were based on those stages: development of credit policy, customer analysis, implementation of credit policy, effect`s analysis of the policy. Revealed that at the first stage the natural level of receivables should be explored, at the second stage a system of credit conditions is formed, at the third stage the work with clients begins, and at the fourth stage a new analysis of receivables` turnover takes place and is compared to previous periodsen
dc.description.abstractУ статті представлений алгоритм управління дебіторською заборгованістю, розглянуті окремі його етапи, визначені основні напрямки аналізу клієнтів малого підприємства. Основна увага приділяється чотирьом етапам управління формуванням дебіторської заборгованості, на основі яких рекомендується встановлювати вимоги кредитування: розробка кредитної політики, аналіз клієнтів, реалізація кредитної політики, аналіз результатів реалізованої політики. Виявлено, що в рамках першого етапу має визначатися природний рівень дебіторської заборгованості, на другому етапі формується система кредитних умов, на третьому етапі починається праця з клієнтами, а на четвертому етапі проводиться новий аналіз оборотності дебіторської заборгованості та порівнюється з минулими періодами.en
dc.language.isouken
dc.publisherОдеський національний політехнічний університетen
dc.subjectaccounts receivableen
dc.subjectcredit policyen
dc.subjectalgorithmen
dc.subjectclienten
dc.subjectanalysisen
dc.subjectmanagementen
dc.subjectsmall enterpriseen
dc.subjectдебіторська заборгованістьen
dc.subjectкредитна політикаen
dc.subjectалгоритмen
dc.subjectклієнтиen
dc.subjectаналізen
dc.subjectуправлінняen
dc.subjectмале підприємствоen
dc.titleУправління дебіторською заборгованістю як інструмент зменшення фінансових ризиків на малих підприємствахuk
dc.title.alternativeManagement of accounts receivable as a tool to reduce financial risks of the small enterprisesen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра менеджменту зовнішньоекономічної та інноваційної діяльностіuk
opu.citation.journalЕкономічний журнал Одеського політехнічного університетуen
opu.citation.firstpage52en
opu.citation.lastpage57en
opu.citation.issue№1(1), 2017en
opu.staff.idk.v.kovtunenko@opu.ua-
opu.staff.ido.a.kovalik@opu.ua-
Располагается в коллекциях:Статті каф. ММІ
Економічний журнал, № 1 (1), 2017

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
52.pdf393.55 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.