Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/4770
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПродіус, О. І.-
dc.contributor.authorАрхангельська, О. В.-
dc.date.accessioned2017-08-29T08:39:15Z-
dc.date.available2017-08-29T08:39:15Z-
dc.date.issued2010-05-
dc.identifier.citationАрхангельська, О. В. Формування інноваційного розвитку маркетингу торгівельного підприємства / О. В. Архангельська ; наук. керівник О. І. Продіус // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 45-ої наук. конф. молодих дослідників ОНПУ-магістрантів. - Одеса, 2010. - С. 292.uk
dc.identifier.urihttp://storage.library.opu.ua/online/conference/tez_45/6-21.pdf-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/4770-
dc.language.isouken
dc.publisherОдеса: ОНПУen
dc.titleФормування інноваційного розвитку маркетингу торгівельного підприємстваen
dc.typeConference proceedingsen
opu.kafedraКафедра менеджменту зовнішньоекономічної та інноваційної діяльностіuk
opu.citation.volume6en
opu.citation.firstpage292en
opu.citation.conferenceСучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережіen
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 45-ої наукової конференції молодих дослідників ОНПУ-магістрантів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»
Тези доповідей 45-ої наукової конференції молодих дослідників ОНПУ-магістрантів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»
Матеріали конференцій, семінарів каф. ММІ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
6-21.pdf118.15 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.