Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/4885
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМаковецька, Діана Олександрівна-
dc.contributor.authorMakovetska, Diana-
dc.contributor.authorМаковецкая, Диана Александровна-
dc.date.accessioned2017-08-30T09:09:12Z-
dc.date.available2017-08-30T09:09:12Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМаковецька, Д. О. Маркетингові дослідження відношення споживачів до нової продукції / Д. О. Маковецька // Формування потенціалу економ. розвитку пром. підприємств : тези доп. І I І Міжнар. науково-практ. конф., м. Одеса, 27-28 квіт. 2017 р. / Каф. маркетингу, Одес. нац. політехн. уні-т. - Одеса, 2017. - С. 110-111.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/4885-
dc.language.isouken
dc.publisherOdessa National Polytechnic Universityen
dc.titleМаркетингові дослідження відношення споживачів до нової продукціїen
dc.typeConference proceedingsen
opu.kafedraКафедра маркетингу-
opu.citation.firstpage110en
opu.citation.lastpage111en
opu.citation.conferenceІ I І Міжнародна науково - практична конференція «Формування потенціалу економічного розвитку промислових підприємств»en
opu.conference.dates27-28 квітняen
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій, семінарів каф. маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
110.pdf195.96 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.