Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6732
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОборський, Геннадій Олександровичuk
dc.contributor.authorПерпері, Людмила Михайлівнаuk
dc.contributor.authorГолобородько, Ганна Михайлівнаuk
dc.contributor.authorOborskyi, Hennadiien
dc.contributor.authorPerperi, Liudmylaen
dc.contributor.authorGoloborodko, Gannaen
dc.contributor.authorОборский, Геннадий Александровичru
dc.contributor.authorПерпери, Людмила Михайловнаru
dc.contributor.authorГолобородько, Анна Михайловнаru
dc.date.accessioned2018-01-10T06:14:40Z-
dc.date.available2018-01-10T06:14:40Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationОборський, Г. О. Підходи до оцінювання компетентностей та вимірювання результатів навчання освітніх програм / Г. О. Оборський, Л. М. Перпері, Г. М. Голобородько // Вісн. Нац. техн. ун-ту "ХПІ". Сер. : Мех.-технол. системи та комплекси. – Харків, 2017. – № 19 (1241). – С. 157-162.uk
dc.identifier.issn2411-2798-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6732-
dc.description.abstractРозглянуто підходи до оцінювання компетентностей та вимірювання результатів навчання на рівнях освітніх програм та окремих освітніх компонент за допомогою використання побудов дерев для аналізу співвідношення: компетентності – програмні результати навчання –результати навчання освітніх компонент. Запропоновано матрицю оцінювання відповідності результатів навчання, яка може бути використана в якості ефективного інструменту для оцінювання якості результатів навчання на етапі розробки освітніх програм.en
dc.description.abstractРассмотрены подходы к оценке компетентностей и измерению результатов обучения на уровнях образовательных программ и отдельных образовательных компонент посредством использования построений деревьев для анализа соотношения компетентности – программные результаты обучения – результаты обучения образовательных компонент. Предложена матрица оценивания соответствия результатов обучения, которая может быть использована в качестве эффективного инструмента для оценки качества результатов обучения на этапе разработки образовательных программ.en
dc.description.abstractThe issues related to the development of approaches to the evaluation of competencies and the measurement of training results at the levels of educational programs and individual educational components are discussed through the use of logical trees for the analysis of the relationship: competence - program training results - training results of educational components. As a result of the research it is established that the competence training model is built on the results of training in the context of the activity of internal quality assurance systems of higher education institutions should be aimed at ensuring the requirements of all stakeholders, namely: that the results of education are prescribed at the level of educational programs and educational components; can reach a certain level and be evaluated as a result of the use of controls at those stages in which they are planned. The proposed matrix for assessing the conformity of training results can be used as an effective tool for assessing the quality of training results at the stage of developing educational programs.en
dc.language.isouken
dc.publisherНТУ "ХПІ"en
dc.subjectосвітні програмиen
dc.subjectкомпетентністна модельen
dc.subjectрезультати навчанняen
dc.subjectякістьen
dc.subjectоцінюванняen
dc.subjectобразовательные программыen
dc.subjectкомпетентностная модельen
dc.subjectрезультаты обученияen
dc.subjectкачествоen
dc.subjectоцениваниеen
dc.subjecteducational programsen
dc.subjectcompetency modelen
dc.subjectlearning outcomesen
dc.subjectqualityen
dc.subjectevaluationen
dc.titleПідходи до оцінювання компетентностей та вимірювання результатів навчання освітніх програмen
dc.title.alternativeApproaches to assessment of the competences and measurement of learning outcomes of the educational programsen
dc.title.alternativeПодходы к оцениванию компетентностей и результатов обучения образовательных программen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра Металорізальних верстатів, метрології та сертифікації-
opu.citation.journalВісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Сер. : Механіко-технологічні системи та комплексиen
opu.citation.firstpage157en
opu.citation.lastpage162en
opu.citation.issue№ 19 (1241)en
opu.staff.idperperi.l.m@opu.uaen
opu.staff.idgoloborodko.g.m@opu.uaen
opu.staff.idoborsky@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Статті каф. МВМС

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
vestnik_KhPI_2017_19_Oborskyi_Pidkhody_do_otsiniuvannia.pdfПІДХОДИ ДО ОЦІНЮВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ТА ВИМІРЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ816.13 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.