Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6798
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОкландер, Михайло Анатолійович-
dc.contributor.authorOklander, Mykhailo-
dc.contributor.authorОкландер, Михаил Анатольевич-
dc.date.accessioned2018-01-15T03:02:05Z-
dc.date.available2018-01-15T03:02:05Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationОкландер, М. Централізація і концентрація – ключовий напрям удосконалення маркетингово ї освіти в Україні / М. Окландер // Економіст. - 2015. - № 12. - С. 5-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2015_12_4en
dc.identifier.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2015_12_4-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6798-
dc.description.abstractНа сучасному етапі реформування системи вищої освіти повинні бути враховані дві домінанти: по-перше, компетентність випускника ВНЗ повинна відповідати потребам ринку праці, по-друге, система має бути адаптована до умов дефіциту державного бюджетного фінансування. Це вимагає перегляду систему поділу ВНЗ на економічні та технічні, яка є морально застарілою та гальмує процеси створення нової, сучасної вищої освіти України.en
dc.language.isouken
dc.titleЦентралізація і концентрація – ключовий напрям удосконалення маркетингово ї освіти в Українen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра маркетингу-
opu.citation.journalЕкономістen
opu.citation.firstpage5en
opu.citation.lastpage8en
opu.citation.issue№ 12en
opu.staff.idoklander@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Статті каф. маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
econ_2015_12_4.pdfЦентралізація і концентрація – ключовий напрям удосконалення маркетингово ї освіти в Україні695.78 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.