Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6819
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОкландер, Михайло Анатолійович-
dc.contributor.authorOklander, Mykhaylo-
dc.contributor.editorОкландер, Михаил Анатольевич-
dc.date.accessioned2018-01-15T14:22:58Z-
dc.date.available2018-01-15T14:22:58Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationОкландер, М. Ринкові методи ціноутворення в роздрібній торгівлі: орієнтація на покупців і конкурентів / М. Окландер // Економіст. - 2013. - № 6. - С. 55-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2013_6_21en
dc.identifier.issn1810-3944-
dc.identifier.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2013_6_21-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6819-
dc.description.abstractУ статті розглянуто теоретико-прикладні положення формування механізмів ціноутворення, атакож чинників, що впливають на прийняття цінових рішень у роздрібній торгівлі. Наведено класифікацію підприємств роздрібної торгівлі. Розкрито зміст поняття формати магазинів торговельної мережі.en
dc.description.abstractThe theoretic and applied positions of forming of mechanisms of pricing and factors, influencing acceptance of price decisions in a retail business are observed in the article. The classification of enterprises of retail business is given. The matter of concept of formats of shops of retail network is revealeden
dc.language.isouken
dc.publisherКиїв: Пошук-Інвестen
dc.titleРинкові методи ціноутворення в роздрібній торгівлі: орієнтація на покупців і конкурентівen
dc.title.alternativeMarket methods of pricing in retail trade: orientation on buyers and competitorsen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра маркетингу-
opu.citation.journalЕкономістen
opu.citation.firstpage55en
opu.citation.lastpage58en
opu.citation.issue№ 6en
opu.staff.idoklander@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Статті каф. маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
econ_2013_6_21.pdfРинкові методи ціноутворення в роздрібній торгівлі: орієнтація на покупців і конкурентів872.91 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.