Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6820
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОкландер, Михайло Анатолійович-
dc.contributor.authorЗамлинська, Ольга Володимирівна-
dc.contributor.authorOklander, Mykhaylo-
dc.contributor.authorZamlynska, Olha-
dc.contributor.authorОкландер, Михаил Анатольевич-
dc.contributor.authorЗамлинская, Ольга Владимировна-
dc.date.accessioned2018-01-15T15:16:10Z-
dc.date.available2018-01-15T15:16:10Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationОкландер, М. Маркетингові стратегії зростання: класичний та новітній підходи / М. Окландер, О. Замлинська // Економіст. - 2013. - № 3. - С. 20-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2013_3_7en
dc.identifier.issn1810-3944-
dc.identifier.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2013_3_7-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6820-
dc.description.abstractУ статті розглянуто маркетингові стратегії зростання, що передбачають збільшення обсягів продажу, прибутку, частки ринку, розміру підприємства, зменшення собівартості. Розроблено інтегровані моделі класичної та новітньої маркетингової стратегії зростання. Обгрунтовано, що в системі моделей маркетингової стратегії зростання є п’ять моделей: три класичні й дві новітні. Запропоновано принципи вибору маркетингових стратегій зростання промислових підприємств.en
dc.description.abstractIn the article marketing growth strategies that provide increased sales, profits, market share, and company size, reduce cost are observed. The integrated models of classical and modern marketing strategy of growth are developed. It is proved that in the models of marketing growth strategy there are five models: three classic and two modern. The principles of choice of industry enterprises’ marketing growth strategies are proposed.en
dc.language.isouken
dc.publisherКиїв: Пошук-Інвестen
dc.titleМаркетингові стратегії зростання: класичний та новітній підходиen
dc.title.alternativeMarketing growth strategies: classical and modern approachesen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра маркетингу-
opu.citation.journalЕкономістen
opu.citation.firstpage20en
opu.citation.lastpage24en
opu.citation.issue№ 3en
opu.staff.idoklander@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Статті каф. маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
econ_2013_3_7.pdf1.01 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.