Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6821
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОкландер, Михайло Анатолійович-
dc.contributor.authorЯшкіна, Оксана Іванівна-
dc.contributor.authorOklander, Mykhaylo-
dc.contributor.authorYashkina, Oksana-
dc.contributor.authorОкландер, Михаил Анатольевич-
dc.contributor.authorЯшкина, Оксана Ивановна-
dc.date.accessioned2018-01-15T16:32:46Z-
dc.date.available2018-01-15T16:32:46Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationОкландер, М. Концепція формування системи маркетингових досліджень інновацій машинобудівного підприємства / М. Окландер, О. Яшкіна // Економіст. - 2013. - № 11. - С. 52-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2013_11_15en
dc.identifier.issn1810-3944-
dc.identifier.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2013_11_15-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6821-
dc.description.abstractУ статті запропоновано систему маркетингових досліджень інновацій машинобудівного підприємства. Обґрунтовано організаційно-управлінську структуру системи маркетингових досліджень інновацій. Запропоновано портфелі методів маркетингових досліджень перспектив інноваційної діяльності, інноваційного продукту (технології) та інноваційної продукції (товарів).en
dc.description.abstractThe system of marketing researches of innovations of machine-building enterprise is offered in the article. The organizationally-administrative structure of the system of marketing researches of innovations is reasonable. Brief-cases of marketing researches’ methods of prospects of innovative activity, innovative product (technologies) and innovative products (commodities) are proposeden
dc.language.isouken
dc.publisherКиїв: Пошук-Інвестen
dc.titleКонцепція формування системи маркетингових досліджень інновацій машинобудівного підприємстваen
dc.title.alternativeThe concept of forming the system of marketing research of engineering enterprise`s innovationsen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра маркетингу-
opu.citation.journalЕкономістen
opu.citation.firstpage52en
opu.citation.lastpage56en
opu.citation.issue№ 11en
opu.staff.idoklander@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Статті каф. маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
econ_2013_11_15.pdfКонцепція формування системи маркетингових досліджень інновацій машинобудівного підприємства899.26 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.