Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6825
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОкландер, Тетяна Олегівна-
dc.contributor.authorOklander, Tetyana-
dc.contributor.authorОкландер, Татьяна Олеговна-
dc.date.accessioned2018-01-15T17:49:03Z-
dc.date.available2018-01-15T17:49:03Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationОкландер, Т. О. Новітні технології маркетингових комунікацій як засіб зниження підприємницьких ризиків / Т. О. Окландер // Екон. інновації. - 2015. - Вип. 60(3). - С. 274-285. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecinn_2015_60%283%29__31en
dc.identifier.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/ecinn_2015_60%283%29__31-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6825-
dc.description.abstractРозглянуто сучасні тенденції розвитку інструментів маркетингових комунікацій. Виділено проблеми сприйняття споживачами комунікаційних повідомлень. Розглянуто сутність нових маркетингових комунікаційних технологій. Запропоновано модель новітніх маркетингових комунікацій з виділенням форм, засобів реалізації, можливостей та переваг он-лайн комунікацій, цілей маркетингової діяльності в Інтернет. Показано переваги он-лайнових маркетингових комунікацій перед традиційними комунікативними інструментами.en
dc.description.abstractThe modern trends in the development of marketing communications tools. The problems of perception by consumers of communication messages. The essence of marketing of new communication technologies. A new model of marketing communications with the release forms, means of implementation, the possibilities and advantages of online communication, objectives of marketing activities on the Internet. The advantages of online marketing communications over traditional communicative tools.en
dc.language.isouken
dc.publisherОдеса: ІПРЕЕД НАН Україниen
dc.titleНовітні технології маркетингових комунікацій як засіб зниження підприємницьких ризиківen
dc.title.alternativeLatest technology marketing communications as a means of reducing business dangeren
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра маркетингу-
opu.citation.journalЕкономічні інноваціїen
opu.citation.firstpage274en
opu.citation.lastpage285en
opu.citation.issueВип. 60(3)en
opu.staff.idt.o.oklander@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Статті каф. маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ecinn_2015_60(3)__31.pdfНОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ЯК ЗАСІБ ЗНИЖЕННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКИХ РИЗИКІВ388.1 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.