Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6828
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОкландер, Тетяна Олегівна-
dc.contributor.authorOklander, Tetyana-
dc.contributor.authorОкландер, Татьяна Олеговна-
dc.date.accessioned2018-01-15T18:24:25Z-
dc.date.available2018-01-15T18:24:25Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationОкландер, Т. О. Моделі сегментування ринку на основі психографічних ознак / Т. О. Окландер // Екон. інновації. - 2013. - Вип. 54. - С. 216-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecinn_2013_54_27en
dc.identifier.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/ecinn_2013_54_27-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6828-
dc.description.abstractРозглянуто сутність та зміст моделей сегментування ринку на основі психографічних ознак. Обґрунтовано, що моніторинг тенденцій у зміні психографічних ознак споживачів дозволить впливати на поведінку споживачів при купівлі за рахунок сегментування та розробки адекватних комплексів маркетингу.en
dc.description.abstractWe consider the nature and content of the models of market segmentation based on psychographic characteristics. It is proved that the monitoring of trends in the consumer psychographic characteristics will influence the behavior of consumers when buying through the segmentation and the development of adequate marketing facilities.en
dc.language.isouken
dc.publisherОдеса: ІПРЕЕД НАН Україниen
dc.titleМоделі сегментування ринку на основі психографічних ознакen
dc.title.alternativeModels of market segmentation based on psychographic characteristicsen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра маркетингу-
opu.citation.journalЕкономічні інновації = Economic innovationsen
opu.citation.firstpage216en
opu.citation.lastpage222en
opu.citation.issueВип. 54en
opu.staff.idt.o.oklander@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Статті каф. маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ecinn_2013_54_27.pdfМоделі сегментування ринку на основі психографічних ознак232.08 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.