Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6830
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОкландер, Тетяна Олегівна-
dc.contributor.authorOklander, Tetyana-
dc.contributor.authorОкландер, Татьяна Олеговна-
dc.date.accessioned2018-01-15T18:48:09Z-
dc.date.available2018-01-15T18:48:09Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationОкландер, Т. Методи оцінки маркетингових ризиків підприємств у ціноутворенні / Т. Окландер // Екон. аналіз. - 2012. - Т. 10(4). - С. 267-271. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2012_10%284%29__63en
dc.identifier.issn1993-0259-
dc.identifier.issn2219-4649-
dc.identifier.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2012_10%284%29__63-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6830-
dc.description.abstractСтаття присвячена удосконаленню наукових уявлень щодо сутності та класифікації маркетингових ризиків, узагальненню системи методів оцінки маркетингових ризиків підприємств у ціноутворенніen
dc.language.isouken
dc.publisherТернопіль: Економічна думкаen
dc.subjectекономічні ризикиen
dc.subjectмаркетингові ризикиen
dc.subjectцінові ризикиen
dc.subjectтеорії підприємницьких ризиківen
dc.subjectметоди оцінки ризиківen
dc.titleМетоди оцінки маркетингових ризиків підприємств у ціноутворенніen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра маркетингу-
opu.citation.journalЕкономічний аналізen
opu.citation.volumeТ. 10en
opu.citation.firstpage267en
opu.citation.lastpage271en
opu.citation.issue№ 4en
opu.staff.idt.o.oklander@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Статті каф. маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ecan_2012_10(4)__63.pdfМетоди оцінки маркетингових ризиків підприємств у ціноутворенні192.44 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.