Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6851
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorФролова, Лариса Володимирівна-
dc.contributor.authorНаторіна, Альона-
dc.contributor.authorФролова, Лариса-
dc.contributor.authorНаторина, Алена-
dc.contributor.authorFrolova, Larysa-
dc.contributor.authorNatorina, Alona-
dc.date.accessioned2018-01-18T08:07:22Z-
dc.date.available2018-01-18T08:07:22Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationФролова, Л. Концептуальні положення щодо вибору маркетингової товарної стратегії підприємства / Л. Фролова, А. Наторіна // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2015. - № 10. - С. 188-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2015_10_17en
dc.identifier.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2015_10_17-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6851-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано концептуальну модель прийняття рішення щодо вибору маркетингової товарної стратегії підприємства, що складається з трьох структурних елементів – теоретичне, інформаційно-аналітичне та організаційне забезпечення, практична реалізація. В основу концептуальної моделі покладено систему принципів, що складають її базис, де ключову роль відіграють принципи орієнтація на споживача та інтероперабельність. Запропоновано розглядати прийняття рішення щодо вибору маркетингової товарної стратегії як корпоративний актив відповідного до чого наведено перелік його характеристик. Розроблено механізм прийняття рішення щодо вибору маркетингової товарної стратегії підприємства, який передбачає процес здійснення декомпозиції та враховує чинники маркетингового макро- та мікросередовищ, споживчі переваги на ринку, ефективність підсистем підприємства та сприяє підвищенню ефективності діяльності підприємства.en
dc.description.abstractВ статье обоснована концептуальная модель принятия решения относительно выбора маркетинговой товарной стратегии предприятия, состоящий из трех структурных элементов – теоретическое, информационно-аналитическое и организационное обеспечение, практическая реализация. В основу концептуальной модели положена система принципов, составляющих ее базис, где ключевую роль играют принципы ориентация на потребителя и интероперабельность. Предложено рассматривать принятия решения по выбору маркетинговой товарной стратегии как корпоративный актив в соответствии с чем приведен перечень его характеристик. Разработан механизм принятия решения по выбору маркетинговой товарной стратегии предприятия, предусматривающий процесс осуществления декомпозиции, учитывающий факторы маркетингового макро- и микросреды, потребительские предпочтения на рынке, эффективность подсистем предприятия и способствующий повышению эффективности деятельности предприятия.en
dc.description.abstractIn the article the conceptual model of the decision on the choice of commodity marketing business strategy, which consists of three structural components - theoretical information, analytical and organizational support, the practical realization, is justified. The system of principles where the principles of customer focus and interoperabilitythe are played key role underlies the basis of the conceptual model. It is suggested to consider a decision on the choice of a marketing strategy for the commodity as a corporate asset in accordance with what is a list of its characteristics. The mechanism of decision-making on the choice of a marketing strategy of commercial enterprise is created, it provides the implementation process of decomposition that takes into account the factors of marketing macro and microenvironment, consumer preferences in the market, the effectiveness of the subsystems of the enterprise and enhances the company effectiveness.en
dc.language.isouken
dc.subjectстратегічне управлінняen
dc.subjectмаркетингова товарна стратегія підприємстваen
dc.subjectбізнес-стратегіяen
dc.subjectстратегічний напрямок діяльностіen
dc.subjectстратегическое управлениеen
dc.subjectмаркетинговая товарная стратегия предприятияen
dc.subjectбизнес-стратегияen
dc.subjectстратегическое направление деятельностиen
dc.subjectstrategic managementen
dc.subjectmarketing commodity business strategyen
dc.subjectbusiness strategyen
dc.subjectstrategic directionen
dc.titleКонцептуальні положення щодо вибору маркетингової товарної стратегії підприємстваen
dc.title.alternativeКОНЦЕПТУАЛЬНЫЕ ПОЛОЖЕНИЯ ОТНОСИТЕЛЬНО ВЫБОРА МАРКЕТИНГОВОЙ ТОВАРНОЙ СТРАТЕГИИ ПРЕДПРИЯТИЯen
dc.title.alternativeTHE CONCEPTUAL STATE ABOUT THE CHOICE OF ENTERPRISE COMMODITY MARKETING STRATEGYen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра підприємництва і торгівлі-
opu.citation.journalНауковий вісник [Одеського національного економічного університету]en
opu.citation.firstpage188en
opu.citation.lastpage197en
opu.citation.issue№ 10en
opu.staff.idl.v.frolova@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Статті каф. ПіТ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Nv_2015_10_17.pdfКонцептуальні положення щодо вибору маркетингової товарної стратегії підприємства555.56 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.