Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6929
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorФролова, Лариса Володимирівна-
dc.contributor.authorНаторіна, А. О.-
dc.contributor.authorFrolova, L. V.-
dc.contributor.authorNatorina, A. O.-
dc.date.accessioned2018-01-29T17:25:54Z-
dc.date.available2018-01-29T17:25:54Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationФролова, Л. В. Матриця бізнес-стратегій підприємства: обґрунтування загальних стратегій та методика їх вибору / Л. В. Фролова, А. О. Наторіна // Вісник Львівської комерційної академії. Серія економічна. - 2015. - Вип. 47. - С. 58-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_ekon_2015_47_13en
dc.identifier.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_ekon_2015_47_13-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6929-
dc.description.abstractВ сучасних умовах нагальною потребою для підприємства є вибір такої стратегії на рівні ведення бізнесу, що давала б чіткі рекомендації щодо подальшого напрямку розвитку підприємства у довгостроковій перспективі та була б єдиною вихідною інформацією стосовно стратегій функціонального рівня. Наразі відсутній набір узагальнених базових бізнес-стратегій підприємства, що і обумовлює актуальність обраної теми. Тому головна мета роботи полягає у розробці матриці бізнес-стратегій, що дозволяє визначити подальший напрям розвитку підприємства в залежності від його конкурентної позиції та сили ринкового впливу, наведення методики побудови матриці.en
dc.description.abstractToday, the selection of the strategy at the business level, which would give the impression clear guidance on the future direction of the company development in the long-term period and would be the only source of information for the functional level strategies, is the necessity for the company. Now there is no set of generic core business strategy of the company, so this fact determines the relevance of the chosen theme. Therefore, the main objective of the article is to develop a matrix of business strategies that will allow defining the future direction of the company, which depends on its strength and competitive position of market power and giving a description to the technique of the matrix construction.en
dc.language.isouken
dc.publisherЛьвів: Вид-во Львів. комерц. акад.en
dc.subjectбізнес-стратегіяen
dc.subjectматрицяen
dc.subjectконкурентна позиціяen
dc.subjectсила ринкового впливуen
dc.subjectbusiness strategyen
dc.subjectmatrixen
dc.subjectcompetitive positionen
dc.subjectstrength of market poweren
dc.titleМАТРИЦЯ БІЗНЕС-СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВА: ОБҐРУНТУВАННЯ ЗАГАЛЬНИХ СТРАТЕГІЙ ТА МЕТОДИКА ЇХ ВИБОРУen
dc.title.alternativeTHE MATRIX OF ENTERPRISE’S BUSINESS STRATEGIES: SUBSTANTIATION OF COMMON STRATEGIES AND METHODS OF THEIR SELECTIONen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра підприємництва і торгівлі-
opu.citation.journalВісник Львівської комерційної академії. Серія економічнаen
opu.citation.firstpage58en
opu.citation.lastpage62en
opu.citation.issueВип. 47en
opu.staff.idl.v.frolova@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Статті каф. ПіТ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Vlca_ekon_2015_47_13.pdf394.34 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.