Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/7045
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЯшкіна, Оксана Іванівна-
dc.contributor.authorYashkina, Oksana-
dc.contributor.authorЯшкина, Оксана Ивановна-
dc.date.accessioned2018-02-13T08:17:55Z-
dc.date.available2018-02-13T08:17:55Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЯшкіна О. І. Маркетингові дослідження інновацій в машинобудуванні: [монографія] / О. І. Яшкіна. – Луганськ: Вид-во «Ноулідж», 2013. – 290 с.en
dc.identifier.isbn978-617-579-841-6-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/7045-
dc.description.abstractМонографія має за мету розробку теоретико-методологічного інструментарію системи маркетингових досліджень інновацій на машинобудівному підприємстві. Розглянуто стан наукової думки щодо сучасних напрямів, методів та методик проведення маркетингових досліджень. Вдосконалено класифікацію маркетингових досліджень інновацій на машинобудівному підприємстві. Проаналізовано науковий та інноваційний потенціал машинобудівних підприємств. Виявлено фактори впливу на показники результативності інноваційної діяльності машинобудівного підприємства. Сформульована концепція функціонування системи маркетингових досліджень інновацій на машинобудівному підприємстві. Запропоновано методологічний інструментарій щодо маркетингових досліджень ринкового та маркетингового потенціалу інновацій на машинобудівному підприємстві. Обґрунтовано необхідність створення національної системи стратегічних маркетингових досліджень. Наведено її концепцію, методологію функціонування та програмне забезпеченняen
dc.language.isouken
dc.publisherНОУЛІДЖen
dc.subjectмаркетингові дослідженняen
dc.subjectінноваціїen
dc.subjectмашинобудуванняen
dc.titleМаркетингові дослідження інновацій в машинобудуванніen
dc.typeBooken
opu.kafedraКафедра маркетингу-
opu.staff.idyashkina@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Монографії каф. маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Монографія Яшкіной.pdfЯшкіна О.І. Маркетингові дослідження інновацій в машинобудуванні: [монографія] / О.І. Яшкіна. – Луганськ: Вид-во «Ноулідж», 2013. – 290 с.4.14 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.