Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8253
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКубко, Валентина Петрівна-
dc.contributor.authorКубко, Валентина Петровна-
dc.contributor.authorKubko, Valentina-
dc.date.accessioned2019-01-24T08:01:22Z-
dc.date.available2019-01-24T08:01:22Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКубко, В. П. Гендерна стереотипізація рекламної комунікації / В. П. Кубко // Гілея : наук. вісн. : зб. наук. пр. – Київ, 2014. – Вип. 81. – С.213-216.uk
dc.identifier.issn2076-1554-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8253-
dc.description.abstractАналізуються рекламні репрезентації гендерних образів, їх динаміка в системі ціннісних пріоритетів соціуму. Мета: дослідження особливостей змін гендерних образів як репрезентантів соціальної дійсності на різних етапах розвитку суспільства. Застосовано методи: системного аналізу, узагальнення та описовий. Висновки. Реклама може вважатися однією з найбільш агресивних гендерних “технологій”. Привілейована позиція реклами в дискурсі гендеру пов’язана з візуалізацією комунікаційного простору, зростанням значення невербальної складової у сучасних стратегіях масової комунікації. Представлені у рекламі образи, символічне значення яких адресує читача до ритуалів повсякденності, за своєю суттю є частиною контексту, у межах якого відбувається визначення й ідентифікація гендерної належності індивіда.en
dc.description.abstractThis paper analyzes the representation of gender advertising images and their dynamics in a system of value priorities of society. Objective: The purpose is to study the change characteristics of the gender images as representants of social reality at different stages of social development.Applied methods: the method of system analysis, synthesis and descriptive. Conclusions. Advertising can be considered to be one of the most aggressive of gender “technologies”. The privileged position in the advertising discourse is connected with the visualization of gender communication space, the growing of importance of non–verbal components in the modern mass communication strategies. The images which are presented in advertising, their symbolic meaning addresses the reader to the rituals of everyday life. The images on their own are part of the context within which the detection and identification of gender affiliation of the individual. happensen
dc.language.isouken
dc.publisherКиїв: ПП Вид-во "Гілея"en
dc.subjectгендер, гендерний образ, гендерні стереотипи, маскулін- ність, фемінність, гендерна асиметріяen
dc.subjectgender, gender image, gender stereotypes, masculinity, femininity, gender asymmetry.en
dc.titleГендерна стереотипізація рекламної комунікаціїen
dc.title.alternativeThe gender stereotyping of advertising communicationen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра інформаційної діяльністі та медіа-комунікацій = Кафедра документознавства та інформаційної діяльностіuk
opu.citation.journalГілея : науковий вісник : збірник наукових працьen
opu.citation.firstpage213en
opu.citation.lastpage216en
opu.citation.issueВипуск 81 (№2)en
opu.staff.idkubko.valentina@opu.uaen
opu.staff.idkubko_valentina@ukr.neten
Располагается в коллекциях:Статті каф. ІДМК

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Гілея_2014_81.pdf351.44 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.