Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8255
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКубко, Валентина Петрівна-
dc.contributor.authorКубко, Валентина Петровна-
dc.contributor.authorKubko, Valentyna-
dc.date.accessioned2019-01-24T08:08:26Z-
dc.date.available2019-01-24T08:08:26Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКубко, В. П. Передумови та особливості формування моделі іміджу вищого навчального закладу / В. П. Кубко // Гілея : наук. вісн. : зб. наук. пр. – Київ, 2015. – Вип. 103. – С. 283-286.uk
dc.identifier.issn2076-1554-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8255-
dc.description.abstractОбґрунтовується необхідність цілеспрямованого формування іміджу вищого навчального закладу. Мета: дослідження особливостей формування, моніторингу і підтримки (корекції) іміджу, його вплив на цільові групи та конкурентоспроможність навчального закладу. Використані методи: аксіологічний метод – вивчаються найбільш загальні закономірності і сутність буття освітньої організації та методи спостереження й аналізу. Формування, моніторинг і підтримка іміджу можуть розглядатися як важливі складові системи управління освітнім закладом, що створюють умови для його виживання і розвитку та мають на меті змінити в бажаному напрямі поведінку людей, що потребують застосування спеціальних форм, методів, інструментів, заходів для психологічного, соціального, економічного та управлінського впливу на людей в середині і за межами навчального закладу.en
dc.description.abstractThe author proves the necessity of the purposeful formation of the higer educational establishment image. The purpose of article is to study the characteristic features of the formation, monitoring and support (correction) of the image, its impact on the target groups and the competitiveness of the higher educational establishment. The applied methods: axiological method – it studies general patterns and nature of educational organization and methods of observation and analysis. Conclusions. We can consider formation, monitoring and maintenance of image as important components of educational establishments management, that create the conditions for its development and aim to change people*s behavior in the desired direction, they require the use of special forms, methods, tools and measures for psychological, social, economic and administrative impact on people inside and outside the higher educational establishmenten
dc.language.isouken
dc.publisherКиїв: Вид-во "Гілея"en
dc.subjectімідж, вищий навчальний заклад, модель іміджу, репутація, цінностіen
dc.subjectimage, higher education establishment, image model, reputation, values.en
dc.titleПередумови та особливості формування моделі іміджу вищого навчального закладуen
dc.title.alternativeBackground and features of the formation of the image model at higher educational establishmentsen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра інформаційної діяльністі та медіа-комунікацій = Кафедра документознавства та інформаційної діяльностіuk
opu.citation.journalГілея: науковий вісник. Збірник наукових працьen
opu.citation.firstpage283en
opu.citation.lastpage286en
opu.citation.issueВипуск 103 (№12)en
opu.staff.idkubko.valentina@opu.uaen
opu.staff.idkubko_valentina@ukr.neten
Располагается в коллекциях:Статті каф. ІДМК

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Гілея_2015_103.pdf252.04 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.