Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8257
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКубко, Валентина Петрівна-
dc.contributor.authorЩербак, Юлія-
dc.contributor.authorЩербак, Юлия-
dc.contributor.authorShcherbak, Yuliia-
dc.contributor.authorКубко, Валентина Петровна-
dc.contributor.authorKubko, Valentyna-
dc.date.accessioned2019-01-24T08:14:45Z-
dc.date.available2019-01-24T08:14:45Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКубко, В. П. Особливості використання кольорів у фірмовому стилі / В. П. Кубко, Ю. В. Щербак // Гілея : наук. вісн. : зб. наук. пр. – Київ, 2016. – Вип. 107. – С. 294–296.uk
dc.identifier.issn2076-1554-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8257-
dc.description.abstractThe article analyses the peculiarities of color usage in corporate stylde as a means of company communication and identification. Objective: to study the characteristics of colors and types of colors in the corporate identity. Methods used: system analysis, descriptive method and generalization. Conclusions: Corporate identity is an important and special form of marketing communications. Corporate color is one of the most important elements of corporate identity and has an important communicative function. Properly selected colors along with all other components of the corporate style create the desired image. Color is a powerful means of identification, makes the branding more appealing, causes consumers desired emotions to the firm and promotes its retention. If you stick to the color harmony, corporate identity will have a positive effect.en
dc.description.abstractАналізуються особливості використання кольорів у фірмовому стилі як засіб комунікації та ідентифікації компанії. Мета: дослідження особливостей кольорів та видів кольорової гамми у фірмовому стилі. Застосовано методи: системного аналізу, описовий метод та узагальнення. Висновки: фірмовий стиль є важливим та особливим видом маркетингових комунікацій. Фірмовий колір є одним із найважливіших елементів фірмового стилю та виконує важливу комунікативну функцію. Правильно підібрані кольори з усіма іншими компонентами фірмового стилю й створюють необхідний певний образ. Колір – потужний засіб ідентифікації, робить елементи фірмового стилю більш привабливими, викликає у споживачів потрібні емоції для фірми та сприяє кращому її запам’ятовуванню. Якщо дотримуватися кольорової гармонії, то і фірмовий стиль матиме позитивний ефект.en
dc.language.isouken
dc.publisherКиїв: Вид-во "Гілея"en
dc.subjectcorporate identity, brand color, color gamut (color range), color harmony.en
dc.subjectфірмовий стиль, фірмовий колір, кольорова гамма (колірне коло), колірна гармоніяen
dc.titleОсобливості використання кольорів у фірмовому стиліen
dc.title.alternativeFeatures of the color using in corporate identityen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра інформаційної діяльністі та медіа-комунікацій = Кафедра документознавства та інформаційної діяльностіuk
opu.citation.journalГілея: науковий вісник. Збірник наукових працьen
opu.citation.firstpage294en
opu.citation.lastpage296en
opu.citation.issueВипуск 107 (№4)en
opu.staff.idkubko.valentina@opu.uaen
opu.staff.idkubko_valentina@ukr.neten
Располагается в коллекциях:Статті каф. ІДМК

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Гілея_2016_107.pdf240.34 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.