Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8259
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКубко, Валентина Петрівна-
dc.contributor.authorКомпанієць, Ірина-
dc.contributor.authorКомпаниец, Ирина-
dc.contributor.authorKompaniiets, Iryna-
dc.contributor.authorКубко, Валентина Петровна-
dc.contributor.authorKubko, Valentyna-
dc.date.accessioned2019-01-24T08:21:09Z-
dc.date.available2019-01-24T08:21:09Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКубко, В. П. Комунікативна стратегія розвитку туристичного бізнесу в Україні / В. П. Кубко, І. І. Компанієць // Гілея : наук. вісн. : зб. наук. пр. – Київ, 2016. – Вип. 107. – С. 310–313.uk
dc.identifier.issn2076-1554-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8259-
dc.description.abstractАналізується комунікативна стратегія розвитку туристичного бізнесу в Україні, її особливості та специфіка. Мета: дослідження особливостей комунікативної стратегії туристичного бізнесу та розгляд основних засобів комунікації. Застосовано методи: системного аналізу, узагальнення та описовий. Комунікативна стратегія в туристичному бізнесі повинна бути правильно організованою та продуманою. Комунікаційна політика повинна бути організована таким чином, щоб просування інформації про послуги було результативним. Не менш важливим є знаходження свого місця серед інших організацій. Це завдання PR, яке ставить на меті формування успішного образу компанії з урахуванням соціально–етичних нормиen
dc.description.abstractThis paper analyzes the communication strategy of development of tourism in Ukraine, its characteristics and specificity. Objective: The purpose is to study the characteristics of tourist business communicative strategies and to consider the main means of communication. The used methods: the method of system analysis, synthesis and descriptive. Conclusions. Communicative strategy in the tourism business must be properly organized and considered in details. The communicative policy should be organized so that to effectively promote services. Equally important is to find the right place among other organizations. This is the main PR task aimed to form a successful image of a company, considering social and ethical standards.en
dc.language.isouken
dc.publisherКиїв: Вид-во "Гілея"en
dc.subjectкомунікативна стратегія, туризм, PR, маркетингові комунікації.en
dc.subjectcommunication strategy, tourism, PR, marketing communicationsen
dc.titleКомунікативна стратегія розвитку туристичного бізнесу в Україніen
dc.title.alternativeCommunications Strategy development of tourism in Ukraineen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра інформаційної діяльністі та медіа-комунікацій = Кафедра документознавства та інформаційної діяльностіuk
opu.citation.journalГілея: науковий вісник. Збірник наукових працьen
opu.citation.firstpage310en
opu.citation.lastpage313en
opu.citation.issueВипуск 107 (№4)en
opu.staff.idkubko.valentina@opu.uaen
opu.staff.idkubko_valentina@ukr.neten
Располагается в коллекциях:Статті каф. ІДМК

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Гілея_107 (4)_3.pdf263.52 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.