Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8260
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКубко, Валентина Петрівна-
dc.contributor.authorДіордієва, Ірина-
dc.contributor.authorКубко, Валентина Петровна-
dc.contributor.authorKubko, Valentyna-
dc.contributor.authorДиордиева, Ирина-
dc.contributor.authorDiordiieva, Iryna-
dc.date.accessioned2019-01-24T08:24:08Z-
dc.date.available2019-01-24T08:24:08Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКубко, В. П. Удосконалення корпоративного іміджу організації шляхом застосування ребрендингу / В. П. Кубко, І. В. Діордієва // Гілея : наук. вісн. : зб. наук. пр. – Київ, 2016. – Вип. 108. – С. 149-151.uk
dc.identifier.issn2076-1554-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8260-
dc.description.abstractBranding is analysed as an instrument of improvement of corporate image. Preconditions of realization of branding are underlined and procedure of branding is examined. Objective: Branding as one of instruments of perfection of corporate image of organization. Conclusions: Branding, in fact, this creation of new brand on the basis of old, his strengthening and successful report to all necessary groups of target audience of brand. A corporate image is an image of organization on the whole, that unites her prestige, reputation, successes and stability. Successful, branding, as method of improvement of corporate image, gives an opportunity of organization to go out on the new level of development, attract attention new clients to increase of location (attachment) of existing. But, as well as any other decision in business, branding must be strategically important, effective and timely.en
dc.description.abstractАналізується ребрендинг як інструмент удосконалення корпоративного іміджу. Підкреслюються передумови проведення ребрендингу та розглядається процедура ребрендингу. Мета дослідження: ребрендинг як один з інструментів удосконалення корпоративного іміджу організації. Висновки: Ребрендинг, по суті, це створення нового бренду на основі старого, його зміцнення і успішне донесення до всіх необхідних груп цільової аудиторії бренду. Корпоративний імідж – це імідж організації в цілому, що поєднує її престиж, репутацію, успіхи і стабільність. Вдалий ребрендинг, як спосіб удосконалення корпоративного іміджу, дає можливість організації вийти на новий рівень розвитку, привернути увагу нових клієнтів і збільшити розташування (прихильність) існуючих. Але, як і будь–яке інше рішення в бізнесі, ребрендинг мав бути стратегічно важливим, ефективним і своєчасним.en
dc.language.isouken
dc.publisherКиїв: Вид-во "Гілея"en
dc.subjectbrand, branding, corporate imageen
dc.subjectбренд, ребрендинг, корпоративний імідж.en
dc.titleУдосконалення корпоративного іміджу організації шляхом застосування ребрендингуen
dc.title.alternativeImprovement of corporate image of organization by means of brandingen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра інформаційної діяльністі та медіа-комунікацій = Кафедра документознавства та інформаційної діяльностіuk
opu.citation.journalГілея: науковий вісник. Збірник наукових працьen
opu.citation.firstpage149en
opu.citation.lastpage151en
opu.citation.issueВипуск 108 (№5)en
opu.staff.idkubko.valentina@opu.uaen
opu.staff.idkubko_valentina@ukr.neten
Располагается в коллекциях:Статті каф. ІДМК

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Гілея_108_5.pdf246.25 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.