Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8263
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКубко, Валентина Петрівна-
dc.contributor.authorШиндор, Аліна-
dc.contributor.authorШынлор, Алина-
dc.contributor.authorShyndor, Alina-
dc.contributor.authorКубко, Валентина Петровна-
dc.contributor.authorKubko, Valentyna-
dc.date.accessioned2019-01-24T08:34:23Z-
dc.date.available2019-01-24T08:34:23Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКубко, В. П. Стратегія формування корпоративної культури закладу вищої освіти / В. П. Кубко, А. В. Шиндор // Гілея : наук. вісн. : зб. наук. пр. – Київ, 2018. – Вип. 138, ч. 2. – С. 209–213.uk
dc.identifier.issn2076-1554-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8263-
dc.description.abstractРозкрито сутність поняття корпоративної культури закладу вищої освіти та основні підходи до її діагностики та формування. Актуальність теми полягає у важливості розробки та впровадження комунікативної стратегії розвитку в закладі вищої освіти для подальшої успішної діяльності на освітньому ринку. Метою дослідження є аналіз сутності корпоративної культури в системі закладу вищої освіти та стратегій її формування. Застосовуються теоретичні та емпіричні методи дослідження. Висновки: вивчення корпоративної культури закладу вищої освіти проводиться з метою виявлення її реального стану, наявних проблем, а також визначення необхідності і напряму її зміни.en
dc.description.abstractThe article deals with the concept of corporate culture of higher education institution and the main approaches to its diagnosis and formation. The urgency of the topic is the importance of working out and implementing a communicative development strategy in a higher education institution for its further successful educational activity on the educational market. The aim of the research is to analyze the essence of corporate culture of a higher education institution. Theoretical and empirical research methods have been used in this work. Conclusions: studying the corporate culture of a higher education institution is carried on with the aim of discovering what its real state is, what problems with it exist, and determining the directions of its changeen
dc.language.isouken
dc.subjectкорпоративна культура, комунікативна стратегія, заклад вищої освіти.en
dc.subjectcorporate culture, communicative strategy, institution of higher education.en
dc.titleСтратегія формування корпоративної культури закладу вищої освітиen
dc.title.alternativeSTRATEGY OF DEVELOPMENT OF CORPORATE CULTURE IN A HIGHER EDUCATION INSTITUTIONen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра інформаційної діяльністі та медіа-комунікацій = Кафедра документознавства та інформаційної діяльностіuk
opu.citation.journalГілея: науковий вісник. Збірник наукових працьen
opu.citation.firstpage209en
opu.citation.lastpage213en
opu.citation.issueВипуск 138 (№11)en
opu.staff.idkubko.valentina@opu.uaen
opu.staff.idalinashindor@ukr.neten
Располагается в коллекциях:Статті каф. ІДМК

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Гілея_138.pdf284.08 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.