Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8274
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКубко, Валентина Петрівна-
dc.contributor.authorКубко, Валентина Петровна-
dc.contributor.authorKubko, Valentyna-
dc.date.accessioned2019-01-25T07:49:49Z-
dc.date.available2019-01-25T07:49:49Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКубко, В. П. Формування корпоративної культури вищого навчального закладу (Результати моніторингу веб-порталів провідних ВНЗ України та світу) / В. П. Кубко // Аркадіа. – Одеса, 2011. – № 2 (31). – С. 41–47.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8274-
dc.description.abstractАналізуються місії навчальних закладів України та світу, розглядається роль фірмового стилю для освітніх організацій та необхідність його регламентації у корпоративному кодексі.en
dc.language.isouken
dc.publisherОдеса : Вид. центр «Студія «Негоціант»en
dc.subjectкорпоративна культура, місія, фірмовий стиль, кодекс корпоративної культуриen
dc.titleФормування корпоративної культури вищого навчального закладу (Результати моніторингу веб-порталів провідних ВНЗ України та світу)en
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра інформаційної діяльністі та медіа-комунікацій = Кафедра документознавства та інформаційної діяльностіuk
opu.citation.journalАркадіа: культурологічний та мистецтвознавчий журналen
opu.citation.firstpage41en
opu.citation.lastpage47en
opu.citation.issue№2 (31)en
opu.staff.idkubko.valentina@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Статті каф. ІДМК

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2_31_2011.pdf7.52 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.