Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8330
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лугова, Тетяна Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Блажко, Олександр Анатолійович | - |
dc.contributor.author | Луговая, Татьяна Анатольевна | - |
dc.contributor.author | Luhova, Tetiana | - |
dc.contributor.author | Блажко, Александр Анатольевич | - |
dc.contributor.author | Blazhko, Oleksandr | - |
dc.date.accessioned | 2019-02-20T06:54:19Z | - |
dc.date.available | 2019-02-20T06:54:19Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Лугова, Т. А. Розробка навчальних відеоігор, заснованих на активізації неявних знань / Т. А. Лугова, О. А. Блажко // Упр. розвитком складних систем. - 2018. - № 35. - С. 105-112. | uk |
dc.identifier.issn | 2219-5300 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8330 | - |
dc.description.abstract | Революція в теорії пізнання в умовах інформаційного суспільства вимагає переоцінки змісту освіти та активізує пошуки найефективніших методів подачі навчального матеріалу. Розглянуто гейміфікацію процесу засвоєння основ економічної математики дітьми дошкільного віку на основі активізації їхніх неявних знань (інтуїції, осяяння, здогадок). Розроблено UML-діаграми гри «Шоколадна математика» з урахуванням скомбінованих моделей MDA (Mechanics,Dynamics and Aesthetics) і DPE (Design, Play and Experience) з метою створення відеогри для Android-пристроїв. З’ясовано, що залучення неявних знань є ефективним допоміжним інструментом у процесі програмування ігор, які допомагають розвинути компетенції, що допоможуть людині адаптуватися до швидких змін сьогодення. Запропонована модель гри прискорить процес адаптації за рахунок підвищення інтерактивності через використання Android-смартфонів. | en |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | GamePlay; навчальні відеоігри; менеджмент знань; неявні знання; модель геймдевелопменту; гейміфікація навчання | en |
dc.title | Розробка навчальних відеоігор, заснованих на активізації неявних знань | en |
dc.title.alternative | DEVELOPMENT OF EDUCATIONAL VIDEOGRAPHIES INTRODUCED FOR ACTIVATION OF TACIT KNOWLEDGE | en |
dc.type | Article | en |
opu.kafedra | Кафедра інформаційної діяльністі та медіа-комунікацій = Кафедра документознавства та інформаційної діяльності | uk |
opu.citation.journal | Управління розвитком складних систем | en |
opu.citation.firstpage | 105 | en |
opu.citation.lastpage | 112 | en |
opu.citation.issue | 35 | en |
opu.staff.id | Luhova@opu.ua | en |
opu.staff.id | blazhko@ieee.org | en |
Располагается в коллекциях: | Монографії каф. ІДМК |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
57692625 (1).pdf | 594.08 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.