Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8355
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПрокопович, Лада Валеріївна-
dc.contributor.authorПрокопович, Лада Валерьевна-
dc.contributor.authorProkopovych, Lada-
dc.date.accessioned2019-03-06T07:13:50Z-
dc.date.available2019-03-06T07:13:50Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПрокопович, Л. В. Фольклорні та літературні трикстери у «театрі» буття: соціально-філософський аналіз / Л. В. Прокопович // Гілея : наук. вісн. : зб. наук. пр. – Київ, 2019. – Вип. 141 (№ 2), ч. 2 : Філософ. науки. - C. 111-116.uk
dc.identifier.issn2076-1554-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8355-
dc.description.abstractМета дослідження – показати, що театральність є однією з визначальних характеристик фольклорних і літературних трикстерів, та виявити соціально-філософські засади цієї театральності в контексті соціокультурних комунікацій. Методологія дослідження ґрунтується на методах соціокультурного аналізу в рамках концепції театральності соціокомунікативних проявів культури. Наукова новизна роботи полягає у спробі показати, що трикстери, як фольклорні та літературні персонажі, беруть участь в комунікаціях не лише в рамках текстів, а й поза ними. Цей підхід дозволив проаналізувати функції образу Трикстера у «театрі» буття в дискурсі соціальної філософії.en
dc.description.abstractThe purpose of the study is to show that theatricality is one of the defining characteristics of folklore and literary tricksters, and to identify the socio-philosophical foundations of this theatricality in the context of sociocultural communications. The research methodology is based on the methods of sociocultural analysis within the framework of the concept of theatricality of sociocommunicative manifestations of culture. The scientific novelty of the work consists in an attempt to show that tricksters, like folklore and literary characters, participate in communications not only within the texts, but also beyond them. This approach made it possible to analyze the functions of the image of the Trickster in the «theater» of being in the discourse of social philosophy.en
dc.language.isouken
dc.publisherК. : «Видавництво «Гілея»en
dc.subject: трикстер, фольклор, література, артистизм, театральність, соціокультурні комунікації, соціальні відносиниen
dc.subjecttrickster, folklore, literature, artistry, theatricality, sociocultural communications, social relationsen
dc.titleФольклорні та літературні трикстери у «театрі» буття: соціально-філософський аналізen
dc.title.alternativeFolklore and literary tricksters in the «theater» of being: a socio-philosophical analysisen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра культурології та мистецтвознавстваuk
opu.citation.journalГілея: науковий вісникen
opu.citation.volume2en
opu.citation.firstpage111en
opu.citation.lastpage116en
opu.citation.issue141en
opu.staff.idprokopovich.lada@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Статті каф. КФК



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.