Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8357
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛугова, Тетяна Анатоліївна-
dc.contributor.authorБлажко, Олександр Анатолійович-
dc.date.accessioned2019-03-06T07:34:59Z-
dc.date.available2019-03-06T07:34:59Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЛугова, Т. А. Розробка навчальних відеоігор, заснованих на активізації неявних знань / Т. А. Лугова, О. А. Блакжо // Упр. розвитком склад. систем. - 2018. - № 35. - С. 105-112.uk
dc.identifier.issn2219-5300-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8357-
dc.description.abstractРеволюція в теорії пізнання в умовах інформаційного суспільства вимагає переоцінки змісту освіти та активізує пошуки найефективніших методів подачі навчального матеріалу. Розглянуто гейміфікацію процесу засвоєння основ економічної математики дітьми дошкільного віку на основі активізації їхніх неявних знань (інтуїції, осяяння, здогадок). Розроблено UML-діаграми гри «Шоколадна математика» з урахуванням скомбінованих моделей MDA (Mechanics, Dynamics and Aesthetics) і DPE (Design, Play and Experience) з метою створення відеогри для Android-пристроїв. З’ясовано, що залучення неявних знань є ефективним допоміжним інструментом у процесі програмування ігор, які допомагають розвинути компетенції, що допоможуть людині адаптуватися до швидких змін сьогодення. Запропонована модель гри прискорить процес адаптації за рахунок підвищення інтерактивності через використання Android-смартфонів.en
dc.language.isouken
dc.publisherКиївський національний університет будівництва і архітектуриen
dc.subjectGamePlay; навчальні відеоігри; менеджмент знань; неявні знання; модель геймдевелопменту; гейміфікація навчанняen
dc.titleРозробка навчальних відеоігор, заснованих на активізації неявних знаньen
dc.title.alternativeDEVELOPMENT OF EDUCATIONAL VIDEOGRAPHIES INTRODUCED FOR ACTIVATION OF TACIT KNOWLEDGEen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра інформаційної діяльністі та медіа-комунікацій = Кафедра документознавства та інформаційної діяльностіuk
opu.citation.journalУправління розвитком складних системen
opu.citation.firstpage105en
opu.citation.lastpage112en
opu.citation.issue35en
opu.staff.idLuhova@opu.uaen
opu.staff.idblazhko@ieee.orgen
Располагается в коллекциях:Статті каф. ІДМК

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Лугова Розробка відеоігор на неявних знаннях.pdf594.08 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.