Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8413
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПрокопович, Лада Валеріївна-
dc.contributor.authorПрокопович, Лада Валерьевна-
dc.contributor.authorProkopovych, Lada-
dc.date.accessioned2019-04-15T06:26:37Z-
dc.date.available2019-04-15T06:26:37Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПрокопович, Л. В. Концепт «маска» в соціально-філософському осмисленні «театру» буття / Л. В. Прокопович // Virtus : scientific journal. – 2019. – Iss. 31, February. – P. 16–20. – (Published since 2014).uk
dc.identifier.issn2410-4388 (Print)-
dc.identifier.issn2415-3133 (Online)-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8413-
dc.description.abstractМета дослідження – осмислення соціально-філософських засад театральності комунікацій в системі «особистість – суспільство – культура» за допомогою концепту «маска». Методологія дослідження ґрунтується на методах соціокультурного аналізу в рамках концепції театральності соціокомунікативних проявів культури. Цей підхід (що складає наукову новизну роботи) дозволив показати, що маска, як предмет культури і як метафора, є феноменом, що поєднує протилежні, суперечливі функції, смисли, уявлення, практики. Це задає діалектичний характер всім філософсько-теоретичним конструкціям, які будуються з використанням концепту «маска» для осмислення не лише соціального маскараду, а й «театру буття взагалі.en
dc.description.abstractThe purpose of the study is to understand the social and philosophical foundations of the theatricality of communications in the system “personality – society – culture” with the help of the concept “mask”. The research methodology is based on the methods of sociocultural analysis within the framework of the concept of theatricality of sociocommunicative manifestations of culture. This approach (which constitutes the scientific novelty of the research) made in possible to show that the mask, as an object of culture and as a metaphor, is a phenomenon that combines opposing, contradictory functions, meanings, ideas, practices. This sets the dialectical nature of all philosophical and theoretical structures that are built using the concept of “mask” to reflect not only the social masquerade, but also the “theater” of being in general.en
dc.language.isouken
dc.publisherVirtusen
dc.subjectсоціальна реальність, «театр» буття, маска, роль, особистість, діалог, соціальні комунікаціїen
dc.subjectsocial reality, “theater” of being, mask, role, personality, dialogue, social communicationsen
dc.titleКонцепт «маска» в соціально-філософському осмисленні «театру» буттяen
dc.title.alternativeTHE CONCEPT OF “MASK” IN THE SOCIO-PHILOSOPHICAL UNDERSTANDING OF THE “THEATER” OF BEINGen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра культурології та мистецтвознавстваuk
opu.citation.journalVirtus: Scientific Journalen
opu.citation.firstpage16en
opu.citation.lastpage20en
opu.citation.issue31en
opu.staff.idprokopovich.lada@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Статті каф. КФК



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.