Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8439
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБашинська, Ірина Олександрівна-
dc.contributor.authorBashynska, Iryna-
dc.contributor.authorБашинская, Ирина Александровна-
dc.date.accessioned2019-05-10T06:27:09Z-
dc.date.available2019-05-10T06:27:09Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationБашинська, І. О. Моделі формування інтегрованих маркетингових комунікацій інноваційно-активних машинобудівних підприємств / І. О. Башинська // Екон. часоп. – ХХІ : наук. журн. – 2012. – № 11-12 (1). – С. 52-54.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8439-
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості функціонування інноваційно активних підприємств,що ведуть свою діяльність на промисловому ринку (на прикладі машинобудування). Проаналізовано декілька моделей формування інтегрованих маркетингових комунікацій та запропоновано власну, що враховує характерні особливості підприємств.en
dc.language.isouken
dc.subjectінноваційно-активні підприємстваen
dc.subjectмашинобудуванняen
dc.subjectмодель інтегрованих маркетингових комунікаційen
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen
dc.subjectінтегровані маркетингові комунікаціїen
dc.titleМоделі формування інтегрованих маркетингових комунікацій інноваційно-активних машинобудівних підприємствen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра обліку, аналізу і аудитуuk
opu.citation.journalЕкономічний часопис – ХХІ : Науковий журналen
opu.citation.firstpage52en
opu.citation.lastpage54en
opu.citation.issue11-12(1)en
opu.staff.idi.a.bashinskaya@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Статті каф. ОАіА

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Bashynska_stat_08.pdf114.18 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.