Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8646
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКонокеєнко, Олександр Ігорович-
dc.contributor.authorКонокеенко, Александр Игоревич-
dc.contributor.authorKonokeienko, Oleksandr-
dc.date.accessioned2019-07-19T07:38:08Z-
dc.date.available2019-07-19T07:38:08Z-
dc.date.issued2019-05-
dc.identifier.citationКонокеєнко, О. І. Використання засобів маркетингу для комерціалізації результатів науково-технічних досліджень закладів вищої освіти / О. І. Конокеєнко ; наук. керівник І. О. Башинська // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 54-ої наук. конф. молодих дослідників ОНПУ-магістрантів. - Одеса, 2019. - С. 6-11.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8646-
dc.description.abstractРозглянуто поняття" використання засобів маркетингу для комерціалізації результатів науково-технічних досліджень вищих навчальних закладах", їх проблеми, причини виникнення,а також методи для запобігання.en
dc.description.abstractThe concept of '' use of marketing tools for commercialization of the results of the scientific and technical research in higher educational institutions'', their problems, causes, as well as methods for preventing threats are considered.en
dc.description.abstractРассмотрены понятия ''использование средств маркетинга для коммерциализации результатов научно-технических исследований высших учебных заведениях'', их проблемы,причины возникновения,а также методы для предотвращения.en
dc.language.isouken
dc.subjectкомерціалізаціяen
dc.subjectмаркетингen
dc.subjectнауково-технічні дослідженняen
dc.subjectЗВОen
dc.subjectcommercializationen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectscientific and technical researchen
dc.subjectuniversityen
dc.subjectкоммерциализацияen
dc.subjectмаркетингen
dc.subjectнаучно-технические исследованияen
dc.subjectВУЗen
dc.titleВикористання засобів маркетингу для комерціалізації результатів науково-технічних досліджень закладів вищої освітиen
dc.title.alternativeИспользование средств маркетинга для коммерциализации результатов научнотехнических исследований высших учебных заведенийen
dc.title.alternativeUse of marketing tools to commercialize the results of scientific and technical studies at higher education institutionsen
dc.typeConference proceedingsen
opu.kafedraКафедра обліку, аналізу і аудитуuk
opu.citation.journalСучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережіen
opu.citation.firstpage6en
opu.citation.lastpage11en
opu.citation.conferenceСучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережіen
opu.citation.issue54en
opu.staff.idi.a.bashinskaya@opu.uaen
opu.conference.dates13-17 травня 2019 р.en
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій, семінарів каф. ОАіА
Тези доповідей 54-ої наукової конференції молодих дослідників ОНПУ-магістрантів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
6-2.pdf80.24 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.