Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8871
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorPelykh, Serhii-
dc.contributor.authorПелих, Сергій Миколайович-
dc.contributor.authorFrolov, Maksym-
dc.contributor.authorФролов, Максим Олександрович-
dc.contributor.authorNalyvaiko, Artem-
dc.contributor.authorНаливайко, Артем Володимирович-
dc.contributor.authorZhou, Hui yu-
dc.contributor.authorЧжоу, Хуійю-
dc.contributor.authorПелых, Сергей Николаевич-
dc.contributor.authorФролов, Максим Александрович-
dc.contributor.authorНаливайко, Артем Владимирович-
dc.contributor.authorЧжоу, Хуийю-
dc.date.accessioned2019-10-10T07:38:41Z-
dc.date.available2019-10-10T07:38:41Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationPelykh, S., Frolov, M., Nalyvayko, A., Huiyu Zhou. (2018). Automated system for control of VVER-1000 fuel properties considering fuel cladding damage parameter. Odes`ky Polytechnichnyi Universitet, Pratsi, 1 (54), 46-50.en
dc.identifier.citationAutomated system for control of VVER-1000 fuel properties considering fuel cladding damage parameter / S. Pelykh, М. Frolov, А. Nalyvayko, Huiyu Zhou // Пр. Одес. політехн. ун-ту. – 2018. –Iss. 1 (54). – P. 46–50.en
dc.identifier.issn2076 - 2429-
dc.identifier.issn2223 - 3814-
dc.identifier.uri10.15276/opu.1.54.2018.06-
dc.identifier.urihttp://pratsi.opu.ua/app/webroot/articles/1529046675.pdf-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8871-
dc.description.abstractAn automated system for control of VVER-1000 reactor fuel properties considering fuel element cladding damage parameter,fuel burnup and axial offset has been proposed. Using the synergic method for control of nuclear fuel properties (CET-method) optimization of reactor loading and fuel assembly rearrangement regimes, based on an objective function including fuel element cladding damage parameter, fuel burnup and axial offset, has been grounded. The composition and structure of an automated system for control of VVER-1000 reactor fuel properties ensuring the fuel operation safety-efficiency balance have been proposed.en
dc.description.abstractЗапропоновано автоматизовану систему керування властивостями ядерного палива (ЯП) реактора ВВЕР-1000 з урахуванням параметра деформаційного пошкодження оболонок твелів, глибини вигорання ЯП і аксіального офсету. Використовуючи синергетичний метод управління властивостями ядерного палива (ЕВТП-метод), показана можливість оптимізації режимів навантаження і перестановок ТВЗ реактора на основі цільової функції, що враховує водночас параметр пошкодження оболонок, глибину вигорання ЯП і аксіальний офсет. Запропоновані склад і структура автоматизованої системи керування властивостями палива реактора ВВЕР-1000, що забезпечує баланс між безпекою та економічністю експлуатації ЯП.en
dc.language.isoen_USen
dc.publisherОНПУen
dc.subjectautomated control systemen
dc.subjectVVER - 1000 reactoren
dc.subjectsoftware toolen
dc.subjectfuel claddingen
dc.subjectdamage parameteren
dc.subjectавтоматизована система керуванняen
dc.subjectреактор ВВЕР - 1000en
dc.subjectпрограмний засібen
dc.subjectоболонка твелаen
dc.subjectпараметр пошкодженняen
dc.titleAutomated system for control of VVER - 1000 fuel properties considering fuel cladding damage parameteren
dc.title.alternativeАвтоматизована система керування властивостями ядерного палива ВВЕР - 1000 з урахуванням параметра пошкодження оболонок твелівen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра автоматизації теплоенергетичних процесівuk
opu.citation.journalПраці Одесько го політехнічного університетуen
opu.citation.firstpage46en
opu.citation.lastpage50en
opu.citation.issue54en
opu.staff.idpelykh@opu.ua-
Располагается в коллекциях:Статті каф. АТП
Праці Одеського політехнічного університету, №1(54), 2018

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
1529046675.pdf447.41 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.