Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9149
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorSokolovska, Zoia
dc.contributor.authorYatsenko, Nataliia
dc.contributor.authorFedorova, Maryna
dc.contributor.authorСоколовська, Зоя Миколаївна
dc.contributor.authorСоколовская, Зоя Николаевна
dc.contributor.authorЯценко, Наталія Володимирівна
dc.contributor.authorЯценко, Наталья Владимировна
dc.contributor.authorФедорова, Марина Михайлівна
dc.contributor.authorФедорова, Марина Михайловна
dc.date.accessioned2019-11-07T08:56:20Z
dc.date.available2019-11-07T08:56:20Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationSokolovska, Z. M., Yatsenko, N. V., Fedorova, M. M. (2018). E-marketing tools in shaping operation strategy for trade enterprises. Economic journal Odessa polytechnic university, N 4 (6), p. 70-79.en
dc.identifier.citationSokolovska, Z. M. E-marketing tools in shaping operation strategy for trade enterprises / Z. M. Sokolovska, N. V. Yatsenko, M. M. Fedorova // Економ. журн. Одес. політехн. ун-ту = Economic journal Odessa polytechnicuniversity. - 2018. - № 4 (6). - Р. 70-79.en
dc.identifier.issn2521-6384 (Online)
dc.identifier.issn2521-103X (Print)
dc.identifier.otherDOI: 10.5281/zenodo.2579000
dc.identifier.urihttps://economics.opu.ua/ejopu/2018/No4/70.pdf
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9149
dc.description.abstractThe article is devoted to consideration of the tool base for the development of marketing strategies for trading enterprises and the demonstration of the impact of specific industrial applications. The simulation model of activity of a typical trading company is presented, using the system-dynamic and agent methodology. The software platform for the implementation of simulation experiments - the system of multilevel imitative modeling AnyLogic. The model is designed to study the dynamics of customers` flow of the company; demand formation processes and supply adjustments depending on stockpile management policies; evaluation of the impact of advertising effectiveness on the final performance indicators. A trading website for the research industry is proposed and created.en
dc.language.isoen_USen
dc.subjecttrading companyen
dc.subjectoperation strategyen
dc.subjecte-marketingen
dc.subjectsimulation modelen
dc.subjectsimulation experimenten
dc.subjectAnyLogic systemen
dc.titleE-marketing tools in shaping operation strategy for trade enterprisesen
dc.title.alternativeІнструментарій інтернет-маркетингу в формуванні стратегії функціонування торгівельних підприємствen
dc.title.alternativeИнструментарий интернет-маркетинга в формировании стратегии функционирования торговых предприятийen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра економічної кібернетики та інформаційних технологійuk
opu.citation.journalЕкономічний журнал Одеського політехнічного університетуen
opu.citation.firstpage70en
opu.citation.lastpage79en
opu.citation.issue4(6)en
opu.staff.idszn@opu.uaen
opu.staff.idn.v.yatsenko@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Статті каф. ЕКІТ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Econ_Jornal_opu_2018.pdf1.03 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.