Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9325
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorВолощук, Лідія Олександрівна-
dc.contributor.authorХвальчик, Інна Леонидівна-
dc.date.accessioned2019-11-15T08:00:09Z-
dc.date.available2019-11-15T08:00:09Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationХвальчик, І. Л. Маркетинг інновацій як напрямок підвищення результативності інноваційної діяльності підприємств / І. Л. Хвальчик, Л. О. Волощук // Обліково-аналіт. забезп. інновац. трансформації економіки України : матеріали XIІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 30-31 трав. 2019 р. - Одеса, 2019. - С.194-196.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9325-
dc.language.isouken
dc.subjectмаркетинг інноваційen
dc.subjectінноваційна діяльністьen
dc.subjectрезультативністьen
dc.titleМаркетинг інновацій як напрямок підвищення результативності інноваційної діяльності підприємствen
dc.typeConference proceedingsen
opu.kafedraКафедра обліку, аналізу і аудитуuk
opu.kafedraКафедра обліку, аналізу і аудитуuk
opu.citation.firstpage194en
opu.citation.lastpage196en
opu.citation.conferenceОбліково-аналітичне забезпечення інноваційної трансформації економіки Україниen
opu.staff.idvoloschuk@opu.ua-
opu.conference.dates30-31 травня 2019 рокуen
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій, семінарів каф. ОАіА

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
tezy-OAZ-ONPU-2019-188-190.pdf728.15 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.