Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9329
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПрокопович, Лада Валеріївна-
dc.contributor.authorПрокопович, Лада Валерьевна-
dc.contributor.authorProkopovych, Lada-
dc.date.accessioned2019-11-15T08:08:54Z-
dc.date.available2019-11-15T08:08:54Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПрокопович, Л. В. Мок’юментарі як особливий жанр містифікацій у «театрі» життя: соціально-філософська рефлексія / Л. В. Прокопович // Virtus: Scientific Journal – 2019. – № 36. – P. 39–42.ua
dc.identifier.issn2410-4388 (Print)-
dc.identifier.issn2415-3133 (Online)-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9329-
dc.description.abstractThe purpose of the study is to identify and comprehend the socio-philosophical foundations of the emergence and dissemination of mockumentary as a special genre in the “theater” of life. The research methodology is based on the use of a set of methods of sociocultural analysis in the framework of the concept of theatricality of socio-communicative manifestation of culture. The analysis of mockumentary, as a genre of cinema, which contributes to the exit of a cultural text beyond the limits of the text itself – into social reality, showed that it can also be considered as a special genre in the “theater” of life. This genre (along with advertising, scientific hoaxes, etc.) provides different interpretations of reality. This gives rise to a real eclecticism (or an eclectic reality), which forms a new drama in the “theater” of the life of modern society, with more complex sociocultural communications and relationships.en
dc.description.abstractМета дослідження – виявлення та осмислення соціально-філософських засад виникнення та поширення мок’юментарі як особливого жанру у «театрі» життя. Методологія дослідження базується на використанні комплексу методів соціокультурного аналізу в рамках концепції театральності соціокомунікативних проявів культури. Аналіз мок’юментарі, як жанру кіномистецтва, що сприяє виходу культурного тексту за межі власне тексту – у соціальну реальність, показав, що його можна розглядати й як особливий жанр у «театрі» життя. Цей жанр (наряду із рекламою, науковими містифікаціями тощо), надаючи різні варіанти інтерпретації дійсності, породжує реальнісну еклектику, яка, в свою чергу, формує нову драматургію у «театрі» життя сучасного суспільства, з більш складними соціокультурними комунікаціями і відносинами.en
dc.publisherVirtusen
dc.subjectmockumentary, mystification, hoax, parody, cultural text, theatricality of being, social realityen
dc.subjectмок’юментарі, містифікація, розіграш, пародія, культурний текст, театральність буття, соціальна реальністьen
dc.titleМок’юментарі як особливий жанр містифікацій у «театрі» життя: соціально-філософська рефлексіяen
dc.title.alternativeMOCKUMENTARY AS A SPECIAL GENRE OF MYSTIFICATION IN THE “THEATER” OF LIFE: SOCIO-PHILOSOPHICAL REFLECTIONen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра культурології та мистецтвознавстваua
opu.citation.journalVirtus: Scientific Journalen
opu.citation.firstpage39en
opu.citation.lastpage42en
opu.citation.issue36en
opu.staff.idprokopovich.lada@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Статті каф. КФК



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.