Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9470
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДемянчик, Светлана Михайловна-
dc.contributor.authorДем`янчик, Світлана Михайлівна-
dc.contributor.authorDemianchyk, Svetlana-
dc.date.accessioned2019-11-19T07:19:08Z-
dc.date.available2019-11-19T07:19:08Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationДемянчик, С. М. Особливості використання моделей спілкування педагогів та їх вплив на продуктивну діяльність іноземних слухачів / С. М. Демянчик // Педагог. майстерність викл. вищ. шк. : зб. ст. викл. – слухачів курсів підвищення кваліфікації / Одес. нац. політехн. ун-т. - Одеса, 2019. - С. 33-42.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9470-
dc.description.abstractУ статті розглянуто класифікацію моделей педагогічного спілкування, цілі і умови використання, форми комунікативних процесів впливу, а також технологічні особливості організації комунікативної дії. Для кожної моделі наведені особливості, які властиві педагогічному спілкуванню в полікультурному суспільстві суб’єктів. Сформовано додаткові функції, які виконує педагогічне спілкування в полікультурному середовищі іноземних слухачів.en
dc.description.abstractThe article has a clear classification of pedagogical models spіlkuvannya, tsіlі і umovy vikoristannya, form of community processes I am impressed, as well as the technological features of the organization of communal activities. For skin models, special features, as well as pedagogical spolkuvannyu in the multicultural sub_lktiv. Formed dodatkovі funktsii, yakі vikonuє pedagogicheskoy spіlkuvannya in multicultural middleware of foreign rumors.en
dc.description.abstractВ статье рассмотрена классификация моделей педагогического общения, цели и условия использования, формы коммуникативных процессов воздействия, а также технологические особенности организации коммуникативного действия. Для каждой модели приведены особенности, которые присущи педагогическому общению в поликультурном обществе субъектов. Сформированы дополнительные функции, которые выполняет педагогическое общение в поликультурной среде иностранных слушателей.en
dc.language.isouken
dc.publisherОдеса Педагогічна майстерність викладачів вищої школи www.pedagogic-master.com.uaen
dc.subjectМоделі педагогічного спілкування; полікультурне середовище, іноземні слухачі.en
dc.subjectМодель педагогического общения,поликультурная среда, иностранные слушателиen
dc.subjectModels of teacher training; polycultural middle ground, foreign hearing.en
dc.titleОсобливості використання моделей спілкування педагогів та їх вплив на продуктивну діяльність іноземних слухачівen
dc.title.alternativePeculiarities of using models of communication of teachers and their influence on the productive activity of foreign studentsen
dc.typeConference proceedingsen
opu.kafedraКафедра лінгводидактикиuk
opu.citation.firstpageС.33en
opu.citation.lastpageс.42en
opu.staff.idt.a.bielobrova@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Статті каф. лінгводидактики

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2019 Демянчик С..pdf981.76 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.