Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9751
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКапінус, Олена Леонідівна-
dc.contributor.authorТрофімова, Ганна Спирідонівна-
dc.contributor.authorТопча, Наталія Іванівна-
dc.contributor.authorТоменко, Марина Геннадіївна-
dc.date.accessioned2019-12-02T07:25:58Z-
dc.date.available2019-12-02T07:25:58Z-
dc.date.issued2016-07-
dc.identifier.citationІнтерактивний підхід у навчанні іноземної мови студентів технічних ВНЗ / О. Л. Капінус, Г. С. Трофімова, Н. І. Топча, М. Г. Томенко // Молодий вчений. - 2016. - № 7 (34). - С. 415-418.uk
dc.identifier.issn2304-5809-
dc.identifier.issn2313-2167-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9751-
dc.description.abstractВ статті розглядається інтерактивний підхід у викладанні іноземної мови у вищих технічних навчальних закладах України. Виявлено психолого-педагогічні особливості навчання іноземної мови майбутніх інже- нерів. Запропоновано способи реалізації інтерактивного підходу з урахуванням зазначеної специфіки. Доведено, що інтерактивний підхід сприяє формуванню комунікативної компетенції, підвищує мотивацію, забезпечує комфортні умови навчання.en
dc.description.abstractIn the paper, interactive approach to teaching foreign languages in technical universities of Ukraine is analyzed. Special psychological and pedagogical aspects of teaching foreign languages to the students, future engineers, have been determined. Considering the above-mentioned peculiarities, practical applications of interactive approach have been offered. The authors prove that interactive approach helps to form a communicative competence, improves motivation, and provides a comfortable learning environment.en
dc.description.abstractВ статье рассматривается интерактивный подход в преподавании иностранного языка в высших тех- нических учебных заведениях Украины. Выявлены психолого-педагогические особенности обучения иностранному языку будущих инженеров. Предложены способы реализации интерактивного подхода с учетом указанной специфики. Доказано, что интерактивный подход способствует формированию коммуникативной компетенции, повышает мотивацию, обеспечивает комфортные условия обучения.en
dc.language.isouken
dc.publisherИздательский дом "Гельветика" (Херсон)en
dc.subjectінтерактивний підхід, інтерактивні методи навчання, студенти технічних ВНЗen
dc.subjectinteractive approach, interactive teaching methods, students of technical universitiesen
dc.subjectинтерактивный подход, интерактивные методы обучения, студенты технических ВУЗов.en
dc.titleІнтерактивний підхід у навчанні іноземної мови студентів технічних ВНЗen
dc.title.alternativeInteractive approach to teaching foreign languages to the students of technical universitiesen
dc.title.alternativeИнтерактивный подход в обучении иностранному языку студентов технических вузовen
dc.typeArticle in Index Copernicusen
opu.citation.journalМОЛОДИЙ ВЧЕНИЙen
opu.citation.firstpage415en
opu.citation.lastpage418en
opu.citation.issue7en
opu.staff.idm.g.tomenko@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Статті каф. ІМ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ІНТЕРАКТИВНИЙ ПІДХІД У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ.pdf162.67 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.