Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9923
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЗахарченко, В.І.-
dc.contributor.authorКовтуненко, Д.Ю.-
dc.contributor.authorЧічкан, О.С.-
dc.date.accessioned2019-12-17T07:46:20Z-
dc.date.available2019-12-17T07:46:20Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЗахарченко, В. І. Маркетингова оцінка конкурентоспроможності туристичних послуг / В. І. Захарченко, Д. Ю. Ковтуненко, О. С. Чічкан // Економ. журн. Одес. політехн. ун-ту = Economic journal Odessa polytechnic university. – Одеса, 2018. – № 1 (3). – С. 60-67.uk
dc.identifier.issn2226-2172-
dc.identifier.urihttps://economics.opu.ua/ejopu/2018/No2/60.pdf-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9923-
dc.description.abstractВ статті запропоновано методику маркетингової оцінки конкурентоспроможності послуг підприємства туризму. Ця методика базується на використанні методів експертного опитування і вагових коефіцієнтів. Важливим критерієм цієї методики оцінки є те, що вона направлена на збір та аналіз критеріїв споживачів. Розглянувши ці критерії та побажання клієнтів, можливо досягти підвищення конкурентоспроможності послуг підприємства туризму та покращити свої позиції на цьому ринку. Обрана методика включає п’ять етапів, кожен з яких містить в собі комплекс процедур, що направлені на визначення критеріїв, за якими можливо підняти конкурентоспроможність не тільки послуг, а й підприємств в цілому. Враховуючи точку зору споживачів і якість маркетингової діяльності туристичного підприємства, є великі можливості для розвитку.en
dc.description.abstractThe article proposes a methodology for marketing assessment of the competitiveness of tourism tourism services. This methodology is based on the use of expert survey methods and weighting factors. An important criterion for this method of evaluation is that it is aimed at collecting and analyzing consumer criteria. Having considered these criteria and wishes of the clients it is possible to achieve the increase of competitiveness of the services of the enterprise of tourism and to improve its position in this market. The chosen method involves five stages, each containing a set of procedures aimed at determining the criteria by which it is possible to raise the competitiveness of not only services but also of enterprises as a whole. Taking into account the point of view of consumers and the quality of marketing activities of a tourist enterprise, there are great opportunities for development.en
dc.language.isoenen
dc.publisherОДЕСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТen
dc.subjectпідприємствоen
dc.subjectтуризмen
dc.subjectпослугаen
dc.subjectконкурентоспроможністьen
dc.subjectоцінкаen
dc.subjectкритеріїen
dc.subjectекспертen
dc.subjectфакторen
dc.subjectспоживачen
dc.titleМаркетингова оцінка конкурентоспроможності туристичних послугen
dc.title.alternativeMarketing assessment of tourism services’ competitivenessen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра обліку, аналізу і аудитуuk
opu.citation.journalЕкономічний журнал Одеського політехнічного університетуen
opu.citation.firstpage60en
opu.citation.lastpage67en
opu.citation.issue№ 2 (4)en
opu.staff.idnvzakharchenko777@gmail.comen
opu.staff.idk.v.kovtunenko@mzeid.inen
opu.staff.idchichckan.1995@gmail.comen
Располагается в коллекциях:Статті каф. ОАіА

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
60.pdfМаркетингова оцінка конкурентоспроможності туристичних послуг.420.15 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.