Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9961
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКовтуненко, К.В.-
dc.contributor.authorМамонтенко, Н.С.-
dc.date.accessioned2019-12-20T07:48:22Z-
dc.date.available2019-12-20T07:48:22Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКовтуненко, К. В. Формування кадрового потенціалу ЗВО: вітчизняний та зарубіжний досвід / К. В. Ковтуненко, Н. С. Мамонтенко // Економ. журн. Одес. політехн. ун-ту. – 2019. – № 1 (7). – С. 19–25.uk
dc.identifier.issn2226-2172-
dc.identifier.urihttps://economics.opu.ua/ejopu/2019/No1/19.pdf-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9961-
dc.description.abstractУ статті визначені особливості та проблеми формування кадрового потенціалу ЗВО у вітчизняній практиці та були порівняні з зарубіжним досвідом. Були визначені поняття «кадри» і «кадровий потенціал» та показана головна відмінність трудового і кадрового потенціалу. Важливою проблемою являється старіння кадрів у сфері вищої освіти, що є наслідком недостатньої кількості молодих фахівців. Тому невід’ємною частиною процесу формування кадрового потенціалу вищих навчальних закладів є постійне підвищення кваліфікації своїх співробітників. Найбільш проблемні якісні показники при формуванні кадрового потенціалу – це знання іноземної мови та навички користування новими винаходами в техніці. В Україні існує багато ще не вирішених проблем відносно формування кадрового потенціалу закладів вищої освіти.en
dc.description.abstractIn the article was identified the peculiarities and problems of the formation of staff capacity of education in Ukrainian practice and compared with foreign experience. Were determined concepts "personnel" and "human potential" and was shown the main difference between labor and staff capacity. An important problem is the aging of staff in higher education, which is the result of a shortage of young professionals. Therefore, an inevitable part of the process of forming the staff capacity of higher educational institutions is the continuous improvement of the skills of their employees. The most problematic qualitative indicators in the formation of staff capacity are knowledge of foreign languages and the skills of using new inventions in technology. In Ukraine there are many unresolved problems regarding the formation of the staff capacity of higher education institutions.en
dc.language.isouken
dc.publisherОДЕСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТen
dc.subjectкадриen
dc.subjectпотенціалen
dc.subjectформуванняen
dc.subjectвітчизняний досвідen
dc.subjectзарубіжний досвідen
dc.titleФормування кадрового потенціалу ЗВО: вітчизняний та зарубіжний досвідen
dc.title.alternativeFormation of staff capacity of university: domestic and foreign experienceen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра обліку, аналізу і аудитуuk
opu.citation.journalЕкономічний журнал Одеського політехнічного університетуen
opu.citation.firstpage19en
opu.citation.lastpage25en
opu.citation.issue№ 1 (7)en
opu.staff.idk.v.kovtunenko@mzeid.inen
opu.staff.ida.v.levytska@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Статті каф. ОАіА

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
19.pdfФормування кадрового потенціалу ЗВО: вітчизняний та зарубіжний досвід466.75 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.