Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9984
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКорнещук, Вікторія Вікторівна-
dc.contributor.authorКорнещук, Виктория Викторовна-
dc.contributor.authorKorneshchuk, Victoriia-
dc.date.accessioned2019-12-23T08:18:54Z-
dc.date.available2019-12-23T08:18:54Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКорнещук, В. Функціонально-компетентнісний підхід до магістерської підготовки майбутніх фахівців із соціальної роботи / В. Корнещук // Наук. вісн. Миколаїв. нац. ун-ту ім. В. О. Сухомлинського. Педагог. науки : зб. наук. пр. – Миколаїв, 2019. – № 3 (66), вересень. – С. 120–126.uk
dc.identifier.issn2078-2128-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/9984-
dc.description.abstractВ статті обґрунтовано доцільність застосування функціонально-компетентнісного підходу до про- фесійної підготовки фахівців із соціальної роботи, який поєднує вимоги як до змісту цієї підготовки, так і до здатностей майбутнього соціального працівника застосовувати набуті знання, вміння й навички під час безпосереднього виконання професійних функцій. Виявлено співвідношення професійних функцій і ком- петентностей (загальних і спеціальних) магістрів із соціальної роботи, визначених Стандартом вищої освіти за спеціальністю 231 «Соціальна робота» для другого (магістерського) рівня вищої освіти. Про- аналізовано можливість формування окремих компетентностей в процесі вивчення навчальної дисцип- ліни «Професійна надійність персоналу соціономічної сфери», передбачену магістерською підготовкою майбутніх соціальних працівників в ОНПУ. Запропоновано завдання щодо оцінювання відповідних компе- тентностям результатів навчання в межах вивчення зазначеної навчальної дисципліни.en
dc.description.abstractВ статье обоснована целесообразность применения функционально-компетентностного похода к профессиональной подготовке специалистов по социальной работе, который объединяет требования как к содержанию этой подготовки, так и к способностям будущого социального работника использо- вать приобретенные знания, умения, навыки для непосредственного выполнения профессиональных функций. Представлено соотношение между профессиональными функциями и компетентностями (общими и специальными) магистров социальной работы, определенными Стандартом высшего обра- зования по специальности 231 «Социальная работа» для второго (магистерского) уровня высшего обра- зования. Проанализирована возможность формирования отдельных компетентностей в процессе изу- чения дисциплины «Профессиональная надёжность персонала социономической сферы», предусмотрен- ной магистерской подготовкой будущих социальных работников в ОНПУ. Предложены задания для оцен- ки результатов обучения, соответствующих компетентностям, формируемым во время изучения дан- ной дисциплины.en
dc.language.isouken
dc.publisherМиколаїв. нац. ун-т ім. В. О. Сухомлинського. – Миколаївen
dc.subjectмайбутній соціальний працівникen
dc.subjectмагістр із соціальної роботиen
dc.subjectпрофесійна підготовкаen
dc.subjectмагістерська підготовкаen
dc.subjectінтегральна компетентністьen
dc.subjectзагальні компетентностіen
dc.subjectспеціальні компетентностіen
dc.subjectрезультати навчання.en
dc.titleФункціонально-компетентнісний підхід до магістерської підготовки майбутніх фахівців із соціальної роботиen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра психології та соціальної роботиuk
opu.citation.journalНауковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія : Педагогічні науки.en
opu.citation.firstpage120en
opu.citation.lastpage126en
opu.citation.issue3(66)en
opu.staff.idvtory@te.net.uaen
Располагается в коллекциях:Статті каф. ПСР

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Nvmdup_2019_3_22.pdf354.17 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.