Аннотация:
Мета дослідження — проаналізувати, як іноземні студенти, що навчаються на підготовчому факультеті Одеського національного політехнічного університету, виконують тести контролюючого характеру в режимі online на сайті Online Test Pad. Об’єктом спостереження є педагогічний захід тестування, застосований на платформі Online Test Pad за допомогою критеріально-орієнтованого і нормативно-орієнтованого підходів до класифікації тестів. Предмет дослідження — об’єктивний аналіз досягнень студентів, який дає можливість зробити платформа, та визначення переваг і недоліків такого контролю, його особливостей. Дослідження відбувається в рамках виконання наукової теми кафедри лінгводидактики ОНПУ «Електронні дидактичні засоби як базова компонента інформаційного освітнього середовища для мовної підготовки іноземних громадян» на шляху реалізації проєктів щодо створення нових сучасних дидактичних матеріалів для забезпечення ефективного контролю знань із використанням електронних ресурсів у вивченні дисципліни «Мова». Аналізуються форми і якість діагностики, коригування, контролю знань студентів — процесів, які здійснює викладач мови. У результаті аналізу всіх переваг і недоліків наявних у мережі конструкторів, а також враховуючи мету й завдання контролюючого лексико-граматичного тестування іноземних студентів, що вивчають мову на підготовчому факультеті, ми обрали інтернет-платформу Online Test Pad. Ця платформа, як зазначено на сайті, є безкоштовною, простою у використанні та швидкою в налаштуванні. У процесі тестування з використанням інтернет-платформи оцінка успішності або ж неуспішності набуває нової якості — вона є показником рівня знань студента, що водночас спонукає до розробки подальшого унікального плану навчання для конкретного слухача. Висновки. У реалізації такого адаптивного оцінювання забезпечується диференціація навчання. Така форма роботи підвищує мотивацію студентів, нівелює негативні емоційні моменти (формулу «неуспіху») в навчанні, дає змогу іноземним студентам працювати у своєму індивідуальному темпі, домагаючись позитивних результатів у навчанні.