Стаття присвячена розгляду інструментальної бази розробки маркетингових стратегій торгівельних підприємств та
демонстрації дії конкретних промислових додатків. Представлена імітаційна модель діяльності типового торгівельного
підприємства, розроблена з використанням системно-динамічної та агентної методології. Програмна платформа
реалізації імітаційних експериментів − система багатопідходного імітаційного моделювання AnyLogic. Модель
призначена для дослідження динаміки потоків клієнтів підприємства; процесів формування попиту та корегування
пропозиції в залежності від політики управління запасами; оцінювання впливу ефективності реклами на кінцеві
показники функціонування. Запропонований торговий веб-сайт, створений для досліджуваного підприємства галузі.
The article is devoted to consideration of the tool base for the development of marketing strategies for trading enterprises and the
demonstration of the impact of specific industrial applications. The simulation model of activity of a typical trading company is
presented, using the system-dynamic and agent methodology. The software platform for the implementation of simulation
experiments - the system of multilevel imitative modeling AnyLogic. The model is designed to study the dynamics of customers`
flow of the company; demand formation processes and supply adjustments depending on stockpile management policies;
evaluation of the impact of advertising effectiveness on the final performance indicators. A trading website for the research
industry is proposed and created.