Аннотация:
У даній роботі розглянуто різноманітні системи вищої освіти з розрахунком економічного ухилу на прикладі американської, європейської і азіатської систем. Їх структура, ставлення самих мешканців і студентів країни, яка розглядається, до отримання та престижу вищої економічної освіти. Розглядається процес здобуття вищої освіти і підвищення кваліфікації в конкретних країнах, таких як США, Великобританія, ФРН, Індія та Японія. Враховується менталітет і інші національні чинники, як одні з показників прагнення до здобуття вищої освіти і його пріоритетності. Наводяться основні приклади вирішення ситуації і розвитку відносини студентами розглянутих країн до вищого економічного утворення. Так само на основі описаного і розглянутого матеріалу будується приблизна модель вищої освіти для можливого використання в Україні.