eONPUIR

Маркетинговые аспекты подготовки будущих предпринимателей: внешние коммуникации

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Филиппов, Владимир Юрьевич
dc.contributor.author Filippov, Volodymyr
dc.contributor.author Філіппов, Володимир Юрійович
dc.date.accessioned 2020-05-30T15:04:32Z
dc.date.available 2020-05-30T15:04:32Z
dc.date.issued 2007-12-15
dc.identifier.citation Филиппов, В. Ю. Маркетинговые аспекты подготовки будущих предпринимателей: внешние коммуникации / В. Ю. Филиппов // Проблеми та перспективи розвитку підприємства : зб. матеріалів Міжнарод. наук.-практ. конф., м. Харків, 14-15 груд. 2007 р. – Харків, 2007. – Ч. 3. – С. 231–233. ru
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/10593
dc.description.abstract Подготовка будущих предпринимателей сопровождается активным использованием маркетинговых технологий связанных со всеми аспектами подготовки и организацией учебного процесса - от рекламы ВУЗа до внедрения инструментов маркетинговых исследований его конкурентов и осуществления внешних коммуникаций. Внедрению маркетинговых технологий должно способствовать развитие Интернета и информационных технологий, однако более половины учебных заведений не вносит в свои рекламные проспекты данные относительно электронных средств связи. Другие или владеют только web-сайтом, или имеют только электронную почту. en
dc.description.abstract Підготовка майбутніх підприємців супроводжується активним використанням маркетингових технологій пов'язаних з усіма аспектами підготовки та організацією навчального процесу - від реклами ВНЗ до впровадження інструментів маркетингових досліджень його конкурентів і здійснення зовнішніх комунікацій. Впровадженню маркетингових технологій має сприяти розвиток Інтернету та інформаційних технологій, однак більше половини навчальних закладів не вносить в свої рекламні проспекти дані щодо електронних засобів зв'язку. Інші або володіють тільки web-сайтом, або мають тільки електронну пошту. en
dc.description.abstract The training of future entrepreneurs is accompanied by the active use of marketing technologies related to all aspects of the preparation and organization of the educational process - from advertising a university to introducing marketing research tools of its competitors and implementing external communications. The introduction of marketing technologies should be promoted by the development of the Internet and information technologies, however, more than half of educational institutions do not include data on electronic communications in their handouts. Others either own only a website, or have only email. en
dc.language.iso ru en
dc.publisher Вид-во ХНАДУ en
dc.subject Маркетинг, аспекты, подготовка, предприниматель, внешние коммуникации, технологии, Интернет, эффективность en
dc.subject Маркетинг, аспекти, підготовка, підприємець, зовнішні комунікації, технології, Інтернет, ефективність en
dc.subject Marketing, aspects, preparation, entrepreneur, external communications, technology, Internet, efficiency en
dc.title Маркетинговые аспекты подготовки будущих предпринимателей: внешние коммуникации en
dc.title.alternative Маркетингові аспекти підготовки майбутніх підприємців: зовнішні комунікації en
dc.title.alternative Marketing aspects of training future entrepreneurs: external communications en
dc.type Conference proceedings en
opu.kafedra Кафедра менеджменту ім. І.П. Продіуса uk
opu.citation.volume 3 en
opu.citation.firstpage 231 en
opu.citation.lastpage 233 en
opu.citation.conference Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція "Проблеми та перспективи розвитку підприємства" en
opu.staff.id v.filippov@opu.ua en
opu.conference.dates 14-15 грудня 2007 року en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию