Аннотация:
Статтю присвячено висвітленню проблем організації самостійної роботи студентів технічних вищих навчальних закладів в процесі оволодіння іноземними мовами. Детально досліджуються етапи підготовки студентів до самостійної роботи та її проведення в умовах аудиторного та поза аудиторного навчання. У статті розкриваються основні фактори, які найбільше впливають на процес набуття та засвоєння певних навиків і вмінь в різних аспектах самостійного вивчення іноземної мови. Відповідні фактори були виявленні в результаті проведення опитування серед студентів технічного ВУЗу, що вивчають іноземну мову, а саме німецьку, на ряду з основними технічними дисциплінами протягом всього періоду навчання. На основі вище згаданих факторів та відповідей опитаних студентів було зроблено висновок, щодо перешкод та покращення процесу самостійної роботи студентів на різних етапах навчання.