eONPUIR

Моделювання процесів навантаженої реконструкції мережі придорожніх вагових комплексів

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Становська, І. І.
dc.contributor.author Герганов, М. Л.
dc.contributor.author Гур’єв, І. М.
dc.date.accessioned 2020-07-12T09:12:14Z
dc.date.available 2020-07-12T09:12:14Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Становська, І. І. Моделювання процесів навантаженої реконструкції мережі придорожніх вагових комплексів / І. І. Становська, М. Л. Герганов, І. М. Гур’єв // Вісн. Нац. техн. ун-ту «ХПІ». Серія : Нові рішення в сучас. технологіях : зб. наук. пр. – Харків, 2019. – № 5 ( 1330 ). – С. 101–108. uk
dc.identifier.issn ISSN 2079-5459 (print) ISSN 2413-4295 (online)
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/10862
dc.description.abstract У дорожньому будівництві якість продукції часто оцінювали спрощено з урахуванням лише технічного аспекту ототожнюючи, як правило, з якістю матеріалів, які використовували або закінчених конструктивних елементів. У той же час, кінцевою продукцією – є автомобільна дорога, що призначена для здійснення безпечних вантажних і пасажирських перевезень протягом строку її служби. До того ж існуючі мережі вагових комплексів просто не встигають ефективно обробити потоки вантажів: їх найчастіше взагалі недостатньо для зростаючих трафиків перевезень, крім того, місця їхнього розташування неоптимальні з точки зору переважних напрямків пересування відповідного транспорту. Реконструкцію вагової мережі необхідно робити або надзвичайно швидко (що реально мало ймовірно), або частинами (що вкрай ускладнює планування проекту), щоб не залишати транспортну ділянку без вагового контролю транспорту взагалі. Метою роботи було створення ефективної системи підтримки прийняття оптимальних проектних рішень в процесі управління проектами та програмами реконструкції вагових автошляхових комплексів, які засновані на гнучкому використанні рухомих тимчасових елементів та покликані здійснити революцію в продуктивності перевезень без одночасної руйнації доріг. На жаль, єдиний метод боротьби з цією проблемою є жорсткий контроль ваги безпосередньо на автошляхах за допомогою мережі вагових комплексів. Це означає, що така мережа повинна постійно підлаштовуватися під напрямки та завантаженість транспортних засобів, а також під поточний стан окремих ділянок дороги, для чого необхідно постійно реалізовувати послідовні проекти реконструкції вагових комплексів. Показано, що така реконструкція супроводжується великими ризиками та проблемами, які випливають із багатофакторності та малопередбачуваності процесів, які таку реконструкцію супроводжують, а отже вони потребують нових підходів, моделей та методів проектного управління. Насамперед це торкається цілепологання при плануванні проектів, структури проекної діяльності та обрання компетентних проектних організацій. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут" en
dc.subject автомобільна дорога; потік вантажів; мережа вагових комплексів; проект навантаженої реконструкції en
dc.title Моделювання процесів навантаженої реконструкції мережі придорожніх вагових комплексів en
dc.title.alternative MODELING OF THE NETWORK TRACKED WEIGHT COMPLEXES LOADED RECONSTRUCTION PROCESSES en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра вищої математики та моделювання систем uk
opu.citation.journal Вісник НТУ «ХПІ», серія: нові рішення в сучасних технологіях. en
opu.citation.firstpage 101 en
opu.citation.lastpage 108 en
opu.citation.issue 5 ( 1330 ) en
opu.staff.id Становська Іраiда Іванівна – кандидат технічних наук, доцент, Одеський національний політехнічний університет, доцент кафедри вищої математики та моделювання систем; м. Одеса, Україна; e-mail: stanovskairaida@gmail.com. Iraidа Stanovska – Candidate of Technical Sciences, Docent, Docent of Mathematics and Modeling Systems Department, Odessa National Polytechnic University, Odessa, Ukraine; e-mail: stanovskairaida@gmail.com. Герганов Максим Леонідович – кандидат технічних наук, Одеський національний політехнічний університет, доцент кафедри інформаційних технологій; м. Одеса, Україна; e-mail: max.at942@gmail.com. Maksym Gerganov – Candidate of Technical Sciences, Docent of Information Technology Department, Odessa National Polytechnic University, Odessa, Ukraine; e-mail: max.at942@gmail.com. Гур’єв Іван Миколайович – консультант відділу правового забезпечення юридичного управління апарату Одеської обласної ради, м. Одеса, Україна; e-mail: ihuriev@odessa.gov.ua. Ivan Huriev – consultant of the Legal Support Department of the Legal Department of the Odessa Regional Council, Odessa, Ukraine; e-mail: ihuriev@odessa.gov.ua. en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию