В роботі аналізується стан історичних досліджень щодо тех-
нічних недоліків радянської броньованої техніки. А також того,
як ці недоліки частково сприяли поразкам Червоної Армії в боях
1941–1942 рр.
Автор досліджує вплив науково-технічного фактора, техноло-
гічної відсталості радянської технічної школи від провідних країн
світу. Також автор проводить аналіз впливу ідеологічної машини
СРСР на наукові дослідження, аналізує вплив репресивної системи
та ідеологічного диктату на розвиток науково-технічної думки.
В роботі на прикладі недоліків радянської бронетехніки також
наводяться песпективні напрямки для подальшого дослідження
взаємовпливу радянської технічної школи та радянської системи
під час Другої світової війни, а також тенденції подальшого роз-
витку радянського військово-промислового комплексу, виходячи з
його стратегічних недоліків.
В работе анализируется состояние исторических исследований
о технических недостатках советской бронированной техники.
А также того, как эти недостатки частично способствовали пора-
жениям Красной Армии в боях 1941–1942 гг.
Автор исследует влияние научно-технического фактора, техно-
логической отсталости советской технической школы от ведущих
стран мира. Также автор проводит анализ влияния идеологической
машины СССР на научные исследования, анализирует влияние ре-
прессивной системы и идеологического диктата на развитие науч-
но-технической мысли.
В работе на примере недостатков советской бронетехники также
предложены необходимые направления для дальнейшего исследо-
вания взаимовлияния советской технической школы и советской
системы во время Второй мировой войны, а также дальнейшей
судьбы советского военно-промышленного комплекса, исходя из
его стратегических недостатков.
The paper analyzes the state of historical research on the technical
shortcomings of Soviet armored vehicles. As well as how these shortcomings
partially contributed to the defeats of the Red Army in the
battles of 1941–1942.
The author explores the influence of the scientific and technical
factor, the technological backwardness of the Soviet technical school
from the leading countries of the world. The author also analyzes the
influence of the ideological machine of the USSR on scientific research,
analyzes the influence of the repressive system and ideological
dictate on the development of scientific and technical thought.
The work, using the shortcomings of Soviet armored vehicles as an
example, also provides the necessary directions for further research
on the mutual influence of the Soviet technical school and the Soviet
system during the second war, as well as the further fate of the Soviet
military-industrial complex, based on its strategic shortcomings.